Τοπικά

Στροφή Βολιωτών σε ιδιωτικούς παρόχους ρεύματος

Περίπου 20 πελάτες την ημέρα χάνει η ΔΕΗ στη Μαγνησία, οι οποίοι στρέφονται προς άλλους ιδιωτικούς παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Κεντρικά η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες μείωση τιμολογίων στο ηλεκτρικό ρεύμα, σε μια προσπάθεια για να σταματήσει την αθρόα προσέλευση πελατών της σε άλλες εταιρείες που προσφέρουν πιο ελκυστικά προγράμματα.

Μείωση των τιμολογίων της από την 1η Ιανουαρίου του 2017 ανακοίνωσε πριν μέρες η ΔΕΗ για να μπορέσει να κρατήσει τους πελάτες της. Στη Μαγνησία 20 περίπου καταναλωτές της την ημέρα διακόπτουν τη συνεργασία τους με τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού στρεφόμενοι σε άλλους ιδιωτικούς παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

Το πλήγμα για τη ΔΕΗ είναι ήδη μεγάλο, όταν μόνο στη Μαγνησία 20 περίπου συμβόλαια την ημέρα οικιακών και επαγγελματικών πελατών στρέφονται προς… άλλες πολιτείες.

Μεγάλος όγκος-αριθμός πελατών της ΔΕΗ υψηλής και μεσαίας τάσης (βιομηχανία και παραγωγικός τομέας) άρχισε… ψάχνεται προς άλλους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας με αποτέλεσμα η Επιχείρηση να χάνει το πελατολόγιό της.

Να σημειωθεί ότι για να μπορέσει κάποιος να πάει σε άλλον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας δεν πρέπει να διατηρεί οφειλές στη ΔΕΗ ή να έχει ενεργό διακανονισμό που να εξυπηρετείται στο ακέραιο.

 

Προσπάθεια αντιστροφής του κλίματος

Σε μια προσπάθεια αντιστροφής του κλίματος και για να γίνει ανταγωνιστική έναντι των άλλων παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, που δίνουν φθηνότερα τιμολόγια και καλύτερες προσφορές, η ΔΕΗ ανακοίνωσε τη μείωση των τιμολογίων της.

Το γεγονός είναι, όπως τονίζεται, ότι η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού είναι ουραγός στις προσφορές περιμένοντας τους άλλους παρόχους ρεύματος, δείχνοντας μηδενικά αντανακλαστικά για βελτίωση του τρόπου εξυπηρέτησης των καλών πελατών της.

Από στελέχη της ΔΕΗ έχει αναφερθεί πως η μη συγκεκριμένη πολιτική διαχείρισης πελατών που βρίσκονται σε οικονομική αδυναμία λόγω της κρίσης και της ύφεσης, κάνει κακό στην ίδια την Επιχείρηση. Με σπασμωδικές ενέργειες, αλλά και σπασμωδικά μέτρα που δεν είναι αυστηρά και τα οποία αλλάζουν συνεχώς, το αποτέλεσμα είναι να συσσωρεύεται μεγάλος όγκος πελατών στα καταστήματα, όπως και στον Βόλο. Οι τεράστιες ουρές που δημιουργούνται και στον Βόλο διώχνουν τους καλούς και συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ προς άλλους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

Υπάρχουν καταστήματα της ΔΕΗ στη Θεσσαλία με ελάχιστο μόνιμο προσωπικό, όπως σε πόλη με τρεις μόνιμους υπαλλήλους.

Οι αποφάσεις κεντρικά από τη διεύθυνση και οι χειρισμοί δεν βοηθούν την κατάσταση, όπως για παράδειγμα στον Βόλο, που απομακρύνθηκε το μηχάνημα τράπεζας όπου μπορούσε κάποιος να πληρώσει τον λογαριασμό του.

Οι οκτάμηνες συμβάσεις λήγουν εντός των ημερών (άτομα  χρησιμοποιούνται στο ταμείο) και έχει προκηρυχθεί μόνο μία θέση 8μηνης διάρκειας. Όπως αναφέρεται, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη συνέχιση της εικόνας με τις ουρές στο κατάστημα του Βόλου και στο άμεσο μέλλον.

Από ό,τι φαίνεται το κατάστημα στον Βόλο έχει τη δυναμική να αντεπεξέλθει στον όγκο των πελατών της περιοχής χωρίς να σημαίνει ότι σε περιόδους μαζικών ρυθμίσεων ή σε μέρες λίγο πριν τη λήξη προγραμμάτων δεν δημιουργούνται ουρές και συνωστισμός.

 

Τα λάθη και τα πλεονεκτήματα

Το βάρος και η μεγάλη προσπάθεια να στηρίξει τις ευπαθείς ομάδες και τους ευάλωτους καταναλωτές σε παραγόμενο προϊόν και όχι υπηρεσία, δημιούργησε μεγάλο οικονομικό έλλειμμα, όταν οι άλλοι πάροχοι με καλύτερες προσφορές «τραβούν» τους καλούς πελάτες της ΔΕΗ.

Σήμερα περίπου το 90% των οικιακών παροχών είναι στη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και αναμενόταν να προχωρήσει σε πιο γενναίες και ανταποδοτικές εκπτώσεις στους καλούς πελάτες της, ώστε να μην τους χάνει.

Το πρόγραμμα συνέπειας της ΔΕΗ είχε αντίκτυπο στους πελάτες της, αλλά υστερεί έναντι άλλων ιδιωτικών εταιρειών, ενώ η διαφημιστική καμπάνια θεωρείται από πολλούς φτωχή για τη δυναμική της και ελλιπής σε σχέση με τους άλλους παρόχους. «Αυτή είναι που πρέπει να ορίσει τους όρους του ανταγωνισμού, αλλά έχει «τραβήξει χειρόφρενο» στη λήψη πρωτοβουλιών και μένει θεατής των εξελίξεων» τονίζεται.

Όπως σημειώνεται, οι κινήσεις που γίνονται αμαυρώνουν το κύρος της ΔΕΗ και την αξιοπιστία της, μιας Επιχείρησης που δημιουργήθηκε από τους πολίτες για τους πολίτες.

Στα πλεονεκτήματά της το δίκτυό της και η εμπορική παρουσία με καταστήματα σε κάθε πόλη της Ελλάδας με πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, «τα οποία πρέπει να εκμεταλλευτεί προτού να είναι αργά».

«Οι κινήσεις από τους πολιτικούς παράγοντες τα τελευταία χρόνια για τη ΔΕΗ γίνονται με τέτοιον τρόπο λες και θέλουν να την απαξιώσουν για να περάσει στα χέρια ιδιωτών με πολύ λίγα χρήματα» επισημάνθηκε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το