Τοπικά

Στις τηλεφωνικές παραγγελίες στράφηκαν πολλοί έμποροι για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των πελατών τους

Στην εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού μέσω των τηλεφωνικών παραγγελιών έχει στραφεί πλέον η πλειοψηφία των εμπόρων στην προσπάθειά τους να μη μείνουν εντελώς ανενεργοί και να μπορέσουν να περισώσουν έστω και την ελάχιστη αγοραστική κινητικότητα την περίοδο της καραντίνας.
Το λιανεμπόριο είναι κλειστό εδώ και δέκα μέρες και οι προοπτικές να επαναλειτουργήσει από την 1η Δεκεμβρίου δεν είναι τόσο ευοίωνες δεδομένων των άσχημων επιδημιολογικών στοιχείων. Επίσης οι κεντρικοί εμπορικοί δρόμοι είναι έρημοι από κόσμο.
Ωστόσο, οι έμποροι ελπίζουν και προσπαθούν αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία να σταθούν στο πλευρό των καταναλωτών. Εξάλλου οι ανάγκες για αγορές παραμένουν, παρότι ο κόσμος μένει σπίτι.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος ανέφερε πως «υπάρχει ένα ποσοστό των εμπόρων της τάξης του 15-20% που λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα και μπορεί να παρουσιάζει μια κίνηση. Είναι οι έμποροι που στην πρώτη περίοδο της καραντίνας διέκριναν την ανάγκη των e-shop και αξιοποίησαν αυτή την ευκαιρία. Άλλοι έμποροι αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εμφανίζουν και δραστηριότητα και δέχονται μηνύματα και παραγγελίες από τους καταναλωτές».
Ο κ. Οντόπουλος συμπλήρωσε πως «οι περισσότεροι έμποροι έχουν στραφεί στις τηλεφωνικές παραγγελίες. Και φαίνεται πως είναι περισσότεροι από την προηγούμενη καραντίνα. Μάλιστα το βλέπει κανείς περπατώντας στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, όπου στις προθήκες των καταστημάτων εμφανίζονται τα νούμερα με τα οποία ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τον έμπορο για να εξυπηρετηθεί».

Αναφερόμενος στη διακίνηση των προϊόντων, ο ίδιος επισήμανε πως ο έμπορος δεν μπορεί να δεχτεί τον πελάτη στο κατάστημα. Οφείλει να τους στείλει ο ίδιος το προϊόν είτε μέσω εταιρείας μεταφοράς είτε να μεταβεί ο ίδιος. Γενικότερα θεωρώ ότι λίγο-πολύ όλοι οι έμποροι προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους».
Στα είδη που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση αυτή την περίοδο επισήμανε τις ηλεκτρονικές και οικιακές συσκευές, τη γραφική ύλη, τα καλλυντικά. Ακόμη και είδη ένδυσης και υπόδησης μπορούν να στείλουν οι έμποροι στους ενδιαφερόμενους.

Πάντως αυτή την περίοδο οι καταναλωτές μάλλον είναι σε μια στάση αναμονής. Δηλαδή το προηγούμενο διάστημα, ιδίως το τελευταίο διήμερο πριν την καραντίνα, έκαναν τις αγορές τους και πλέον αναμένουν την 1η Δεκεμβρίου για να δουν, αν θα ανοίξει ξανά το λιανεμπόριο για να κάνουν αγορές και ενόψει των Χριστουγέννων. Βέβαια, επειδή, οι ανάγκες τρέχουν, αρκετοί κάνουν τα διαδικτυακά τους ψώνια ή και μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας.

Τηλεδιάσκεψη για τα προβλήματα στο τοπικό εμπόριο
Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου διοργανώνει σήμερα Τρίτη 17 Νοεμβρίου, στις 11.30 π.μ., ανοιχτή συζήτηση μέσω τηλεδιάσκεψης, για όλα τα θέματα που αφορούν στο τοπικό εμπόριο και τα προβλήματα που προκύπτουν από τις συνέπειες της πανδημίας Covid-19 τόσο στο κοινωνικό, όσο και στο οικονομικό επίπεδο.
Όπως έχει οριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις περί απαγόρευσης συναθροίσεων, η συζήτηση των μελών θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής zoom.
Μπορούν όλα τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου να συμμετέχουν στη συζήτηση από απόσταση σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεδιάσκεψης.
Για τη συμμετοχή τους τα μέλη του Συλλόγου πρέπει να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο που θα σταλεί στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), εφόσον έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή τηλεδιάσκεψης zoom στα κινητά τηλέφωνα (smartphone ή tablet) ή στον υπολογιστή τους από το store.
Όσα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου δεν έχουν ενημερώσει για την προσθήκη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στα στοιχεία τους, παρακαλούνται να στείλουν το email τους με ονοματεπώνυμο και επωνυμία καταστήματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή επικοινωνήσουν με τη γραμματεία τηλεφωνικά (2421025479) ώρες 10.00-12.00.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το