Τοπικά

Στην κρουαζιέρα επενδύει η Σκιάθος- Καμία δέσμευση Μάρδα στη διημερίδα για την τουριστική ανάπτυξη

MARDAS
Ολοκληρώθηκε η διημερίδα με θέμα « Ενίσχυση Υποδομών Τουριστικής Ανάπτυξης Σκιάθου», που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Skiathos Palace, το διήμερο 28 και 29 Μαΐου και διοργανώθηκε από το Δήμο Σκιάθου.
Ο δήμαρχος  κ. Πρεβεζάνος τόνισε πως στόχος της Δημοτικής Αρχής αποτελεί η Σκιάθος να γίνει στάση και σταθμός για τα κρουαζιερόπλοια και για αυτό το λόγο το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο επενδύει σε νέες και έξυπνες λύσεις όπως τα πλωτά αγκυροβόλια. Επίσης αναφέρθηκε στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, η οποία θα ξεκινήσει στις 16 Ιουνίου, επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή θα βοηθήσει στην περαιτέρω αύξηση των επισκεπτών από τη Β. Ελλάδα.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Δημήτρης Μάρδας ο οποίος αφού ευχαρίστησε το Δήμαρχο Σκιάθου για την πρόσκληση, ανέλυσε ότι για να βρεί τον βηματισμό της η Ελληνική Οικονομία πρέπει να γίνουν επενδύσεις της τάξεως των 100 δις ευρώ για τα επόμενα 7 χρόνια με 20 δις ευρώ να προέρχονται από το Ε.Σ.Π.Α.
Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, στο δικό του χαιρετισμό τόνισε πως εκδηλώσεις σαν αυτή είναι πολύ σημαντικές διότι βγαίνουν πάντα χρήσιμα συμπεράσματα που βοηθούν στην ανάπτυξη του τουρισμού.
Έπειτα στο βήμα ανέβηκε η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων κα Δωροθέα Κολυνδρίνη η οποία τόνισε ότι πρέπει γρήγορα να λυθούν προβλήματα όπως η γραφειοκρατία έτσι ώστε η Δημόσια Διοίκηση να γίνει πιό ευέλικτη με στόχο την προσέγγιση σημαντικών επενδύσεων.
Στη διημερίδα παρουσιάστηκε απο τον κ. Νικόλαο Τράκο (μελετητική εταιρεία Δαίδαλος) η μελέτη που δίνει λύση στην ανάγκη του λιμενισμού κρουαζιεροπλοιων και μεγάλων τουριστικών σκαφών. Τα «ναύδετα» αποτελούν την οικονομική και οικολογική λύση, τη στιγμή που στη Σκιάθο δεν υπάρχουν οι οικονομικοί πόροι για να αναπτυχθεί το λιμάνι ώστε να υποδεχθεί κρουαζιερόπλοια και γιοτ. Στα «ναύδετα», πλωτά αγκυροβολία, θα μπορούν σταδιακά να δένουν μέχρι και 4 μεγάλα τουριστικά πλοία. Είναι μια λύση που παρέχει ασφάλεια και λειτουργικότητα στα πλοία, απολύτως σύμφωνη με τα περιβαλλοντικά πρότυπα και οικονομική. Η καινοτομία της προτεινόμενης λύσης βρίσκεται στο ρομβοειδές σχήμα του. Σε κάθε πλευρά του ρόμβου που σχηματίζουν τα 4 κάθετα μπορεί να δένουν κρουαζιερόπλοια και υδρόπλοια για πολλούς προορισμούς. Αυτό σημαίνει ότι στην τελική του ανάπτυξη, το έργο αυτό θα εξυπηρετεί 2.500 έως 3.000 επισκέπτες που σταδιακά θα γνωρίζουν το νησί του Παπαδιαμάντη και θα μπορούν να αφομοιωθούν ομαλά στην καθημερινή ζωή της πόλης συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία.
Επίσης στο συνέδριο τοποθετήθηκε ο Πρόεδρος ένωσης εφοπλιστών Κρουαζιέρας κ. Θεόδωρος Κόντες ο οποίος τόνισε ότι η Σκιάθος θα πρέπει να δημιουργήσει σταδιακά τις σωστές υποδομές προκειμένου να προσελκύσει ακόμα περισσότερα κρουαζιερόπλοια, ο Πρόεδρος Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ) κ. Μαζαράκης Αλέξανδρος ο οποίος επισήμανε ότι η Σκιάθος είναι ιδανικός προορισμός για ιστιοπλοϊκά και καταμαράν και τα πλωτά αγκυροβολία που παρουσιάστηκαν αποτελούν μια «χρυσή λύση», στην εποχή της οικονομικής κρίσης, ο Γραμματέας Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Διογένης Βενετόπουλος με θέμα την ανάπτυξη τουρισμού yachting & πολυτελούς κρουαζιέρας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το