Οικονομία

Στην Ελλάδα η λειτουργία του Κέντρου των Social Media της Coca-Cola

coca cola
Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2014 και σήμερα, δύο χρόνια μετά, το Social Media Hub της Coca-Cola για την Επιχειρησιακή Μονάδα της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, λειτουργεί σχεδόν σαν μια νεοφυής επιχείρηση, ενσωματωμένη όμως απόλυτα αρμονικά μέσα στην εταιρεία.

Σήμερα, το CIC απασχολεί συνολικά 25 άτομα, 8 από τα οποία στα κεντρικά γραφεία μας στην Αθήνα, όπου και χαράζεται η στρατηγική των socialmedia για 23 χώρες. Οι άνθρωποι του CIC είναι ως επί το πλείστον Millennials, ταλαντούχοι νέοι, με εξαιρετική γνώση και αντίληψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι έφεραν μια νέα δυναμική μετην πρωτοποριακή και δημιουργική τους προσέγγιση στην επικοινωνία με τους καταναλωτές μας και την κοινωνία γενικότερα.
Μάλιστα, πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε η νέα Επικεφαλής του CIC, η Ντέμη Καζάση, επίσης μια Millennial, και ήδη στέλεχος με εμπειρία στο Λονδίνο και την Αθήνα.
Όπως ανέφερε και ο πρόεδρος της εταιρείας για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, Νίκος Κουμέττης, «η επιλογή της Ελλάδας ανάμεσα σε 23 χώρες ως κέντρο του CIC, αναδεικνύει τόσο την πίστη της Coca-Cola στις προοπτικές της Ελλάδας, όσο και την εμπιστοσύνη της στα ταλέντα και τις δυνατότητες των νέων της χώρας μας.»

Αμεσότητα στην επικοινωνία με τους καταναλωτές
Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι online και ενημερώνεται, αναζητά πληροφορίες και θέτει ερωτήσεις για όσα θέματα τον απασχολούν. Ένας άμεσος τρόπος είναι να απευθυνθεί στην «πηγή», δηλαδή την ίδια την εταιρεία. Η Coca-Cola, απαντώντας σε αυτή την τάση, δημιούργησε την ομάδα του CIC για να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές μέσω των social media, να τους ακούει και να συνομιλεί μαζί τους.

Στόχος του CIC είναι η ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα στον κάθε καταναλωτή με το brand, αλλά και τον κάθε πολίτη με την εταιρεία, μέσα από συζητήσεις και εμπειρίες, που θα τροφοδοτούνται από νέα δεδομένα. Η αξία του real time περιεχομένου είναι ουσιαστική και χτίζει μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, ιδιαιτέρως όταν αυτό αφορά σε ερωτήσεις καταναλωτών. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από 4 ώρες για το 70% των περιπτώσεων.
Ταυτόχρονα, η ομάδα του CIC στην Αθήνα, συνδέεται virtually με τις τοπικές ομάδες και παρακολουθεί θέματα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές μας διεθνώς και διαμορφώνει τη στρατηγική της εταιρείας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας καλές πρακτικές, καινοτόμες ιδέες και πλατφόρες από όλο τον κόσμο, αναπύσσοντας περιεχόμενο που δημιουργεί ενδιαφέρον και συζήτηση. Η ομάδα δουλεύει με ιδιαίτερη ελευθερία ώστε να αξιοποιεί ευκαρίες που απαιτούν γρήγορα αντανακλαστικά, ευελιξία και πολλές φορές… χιούμορ.
Η ομάδα του CIC προσπαθεί πάντα να προσαρμόζει όλες τις νέες τάσεις στα social media στις εκάστοτε προγραμματισμένες ή μη ενέργειες της εταιρείας (π.χ. Facebook live streaming Coca-Cola Cup).

Coca-Cola και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το Facebook στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης, αποτελεί για την Coca-Cola το βασικό κανάλι επικοινωνίας με την πλειοψηφία των καταναλωτών. Ωστόσο, νέες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς και αποκτούν γρήγορα δυναμική.
Το Δεκέμβριο του 2015 η Coca-Cola στην Ελλάδα ήταν από τις πρώτες εταιρείες που άνοιξαν λογαριασμό στο Snapchat, μια από τις νέες πλατφόρμες για το νεανικό κοινό, με περιεχόμενο που έχει μικρή διάρκεια ζωής για προβολή από τον παραλήπτη.

Πηγή www.ethnos.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το