Τοπικά

Στην Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης μαθητές του 3ου ΓΕΛ Βόλου για προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο τους

Στη Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Βόλου βρέθηκαν το πρωί της Παρασκευής οι εκπρόσωποι των μαθητών του 3ου Γενικού Λυκείου Βόλου προκειμένου να εκδηλώσουν τα παράπονά τους σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σχολική υποδομή στην οποία φοιτούν. Εκεί συναντήθηκαν  με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου, Θάνο Θεοδώρου, με τον οποίο συνομίλησαν και του εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για τα σημαντικά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν στο κτίριο του σχολείου.

Αυτά αφορούν το βάψιμο σε πολλά σημεία της σχολικής μονάδας, τόσο στο εσωτερικό της, όσο και στο εξωτερικό της, την υγρασία που υπάρχει σε πολλούς τοίχους, τα φθαρμένα πατώματα που εκτός από την άσχημη όψη τους είναι πολύ πιθανό να προκαλέσουν και τραυματισμούς και το δυσλειτουργικό σύστημα φωτισμού. “Ο κ. Θεοδώρου, από την πλευρά του, έκρινε τα αιτήματά μας απολύτως λογικά και μας υποσχέθηκε ότι όσο το δυνατόν πιο σύντομα θα ξεκινήσουν εργασίες αποκατάστασης των βλαβών” αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Βόλου.

Εκτός από τον Δήμο Βόλου, εκπρόσωποι των μαθητών θα επισκεφθούν εντός των επόμενων ημερών και τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας προκειμένου να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με τις συνθήκες διεξαγωγής των μαθημάτων στην εποχή του κορωνοϊού και ειδικότερα, τον μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.

Όπως τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι μαθητές:

“Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν περιπτώσεις που εντός της αίθουσας κατά τη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας, το παρών δίνουν 26 με 27 παιδιά, ένας αριθμός τεράστιος για τα υπάρχοντα δεδομένα της πανδημίας που ταλανίζει την ανθρωπότητα. Έτσι, γίνεται φανερό ότι η αδιαφορία του αρμόδιου υπουργείου σχετικά με αυτό το ζήτημα μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, μια που το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων έρχεται σε επαφή με ηλικιωμένους του οικογενειακού τους περιβάλλοντος ή με ανθρώπους που πιθανόν να ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Αυτές οι κινήσεις, λοιπόν, έχουν ως στόχο την εκδήλωση ενός στοιχειώδους ενδιαφέροντος από τους αρμόδιους φορείς (ο καθένας για τον τομέα του). Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι και εμείς οι μαθητές εργαζόμαστε σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει στη ζωή μας. Άρα, μας αξίζει μια καλύτερη μεταχείριση και ένα πιο ιδανικό περιβάλλον διεξαγωγής μαθημάτων, κάτω από το οποίο θα αισθανόμαστε αισθήματα σιγουριάς και ασφάλειας”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το