Τοπικά

Στην Αυστρία έτρεξε το «Αμφίωνας RR» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 

Στους αγώνες της Formula Student της Αυστρίας συμμετείχε η ομάδα «Κένταυρος» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με το μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Η ομάδα Κένταυρος είναι φοιτητικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που ερευνά και κατασκευάζει πλήρως λειτουργικά αγωνιστικά μονοθέσια τύπου Formula Student από το 2009.
Φέτος μετά από δύο χρόνια, καθώς οι αγώνες πέρυσι δεν διεξήχθησαν λόγω πανδημίας, η ομάδα συμμετέχει ξανά σε διαγωνισμούς με συμμετοχές από δεκάδες άλλα Πανεπιστήμια. Πρώτη συμμετοχή για φέτος ήταν οι αγώνες στην Αυστρία, ενώ ακολουθούν σε λίγες μέρες οι αγώνες στην Ουγγαρία.
Φέτος στους αγώνες συμμετείχε το έβδομο μοντέλο του μονοθέσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Μάλιστα το «Αμφίων», που έδωσε το παρών, είναι το τέταρτο όνομα κατά σειρά. Πρώτο ήταν το «Χείρων», μετά το «Νέσσους», στη συνέχεια το «Θηρέας» και τώρα το «Αμφίων».

Η υπεύθυνη μάρκετινγκ της ομάδας «Κένταυρος» Δάφνη Παππά επισήμανε πως «μετά από έναν ολόκληρο χρόνο έρευνας και μελέτης, η φετινή αγωνιστική περίοδος για την ομάδα μας περιέχει τους διαγωνισμούς της Αυστρίας και της Ουγγαρίας. Καθώς οι διαγωνισμοί της περσινής χρονιάς ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας, κληθήκαμε να ανταπεξέλθουμε σε πρωτόγνωρες για όλους συνθήκες. Συνεχίσαμε τη μελέτη του μονοθεσίου μας, επικοινωνήσαμε με επαγγελματίες του χώρου και αναπτύξαμε την έρευνά μας».

 

Αναφερόμενη στα αποτελέσματα της συμμετοχής στους αγώνες στην Αυστρία τόνισε πως «αυτή την περίοδο έχουμε ολοκληρώσει τον έναν εκ των δύο διαγωνισμών, που θα συμμετέχουμε φέτος, αυτόν της Αυστρίας ανάμεσα σε 60 ομάδες. Η ομάδα μας για πρώτη φορά συμμετείχε στον διαγωνισμό, έναν από τους πιο απαιτητικούς του Formula Student. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλα τα μέλη, αφού καταφέραμε να διακριθούμε τέταρτοι στο στατικό αγώνισμα του Engineering Design, 15οι στο Cost and Manufacturing, και 17οι στο Business Plan. Ορισμένες τεχνικές δυσκολίες, ωστόσο, δεν κατέστησαν δυνατό να πετύχουμε το μέγιστο και στα δυναμικά αγωνίσματα του διαγωνισμού».

Παράλληλα πρόσθεσε πως «σειρά έχει ο διαγωνισμός της Ουγγαρίας, από 7 μέχρι 11 Αυγούστου. Έχοντας λάβει την ανατροφοδότηση των κριτών από τον τελευταίο διαγωνισμό κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές, που χρειάζονται και είμαστε έτοιμοι να αποδώσουμε στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας.
Σε αυτό το σημείο θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους χορηγούς μας, χάρη στους οποίους καταφέρνουμε να συνεχίζουμε κάθε χρόνο την έρευνά μας και να εξελίσσουμε τα μονοθέσια που κατασκευάζουμε».

Η Δάφνη Παππά πρόσθεσε πως «πέρυσι λόγω του COVID-19 το Αμφίωνας R δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στους αγώνες της Ιταλίας και της Ουγγαρίας, όπου ήταν προγραμματισμένο να αγωνιστεί. Παρά το γεγονός αυτό, προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα, συνεχίζοντας την έρευνα και τον σχεδιασμό του νέου μας μονοθεσίου, τον Αμφίωνα RR. To νέο αυτό μονοθέσιο είναι ελαφρύτερο και διαθέτει ένα ανανεωμένο αεροδυναμικό πακέτο, προκειμένου να μπορεί να αγωνίζεται καλύτερα. Το Αμφίωνας RR είναι το 7ο κατά σειρά μονοθέσιο, που κατασκευάζει η ομάδα μας. Με πρώτο μονοθέσιο το «Χείρων», και εν συνεχεία τον «Νέσσο», τον «Νέσσο R», τον «Θηρέα», τον «Θηρέα R», και, τέλος τoυς «Αμφίωνα», «Aμφίωνα R», και «Αμφίωνα RR».
Στους φετινούς διαγωνισμούς παρευρίσκεται η πλειονότητα των μελών της ομάδας, καθώς έχουμε ταξιδέψει από Ελλάδα συνολικά 41 άτομα όλων των υποομάδων.
Οι φετινοί μας οδηγοί είναι αλφαβητικά οι: Αγγελική Καρρά, Θωμάς Κρασώνης, Γιώργος Σταγιάννης και Γιώργος Στεργιάδης».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το