Τοπικά

Στην 10η θέση σε επισκεψιμότητα μεταξύ των ιστοσελίδων των Ελληνικών Πανεπιστημίων ο ιστότοπος του Π. Θ

Ολοκληρώθηκε  η ανάλυση επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων των ελληνικών Πανεπιστημίων με την χρήση των εργαλείων του ιστότοπου Alexa.Com της Amazon. Μέσω των συγκεκριμένων εργαλείων μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να πραγματοποιήσει μετρήσεις για την επισκεψιμότητα ιστοσελίδων παγκοσμίως και να συγκεντρώσει μια σειρά από ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Τα στοιχεία αυτά που αφορούν μεταξύ των άλλων τη θέση της ιστοσελίδας στη χώρα του οργανισμού στον οποίο ανήκει, αλλά και τη θέση παγκοσμίως, τον μέσο ημερήσιο χρόνο παραμονής στην σελίδα, το μέσο αριθμό επισκέψεων στην ιστοσελίδα ημερησίως, το ποσοστό «μοναδικών» επισκεπτών, τον αριθμό άλλων ιστοσελίδων και υπερσυνδέσμων που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα κ.α. Η λήψη των δεδομένων πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουλίου 2019.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης, η ιστοσελίδα και οι διαδικτυακές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας βρίσκεται στη 10η
θέση σε επισκεψιμότητα μεταξύ των ιστότοπων όλων των Ελληνικών Πανεπιστημίων Επιπροσθέτως η ιστοσελίδα του Ιδρύματος βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλή θέση σε επισκεψιμότητα τόσο μεταξύ των χιλιάδων ιστοσελίδων επιχειρήσεων και οργανισμών στην Ελλάδα όσο και μεταξύ των δέκα εκατομμυρίων ιστοσελίδων παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα βρίσκεται στην 679 θέση στην Ελλάδα και στην θέση 63. 872 παγκοσμίως.
Αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία και δείκτες διαπιστώνεται ότι:
· Η ιστοσελίδα φιλοξενεί μεγάλο αριθμό συνδέσμων από όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια δηλαδή 1. 363 συνδέσμους.

· Έχει από τους υψηλότερους μέσους χρόνους παραμονής. Φαίνεται ότι ο επισκέπτης των ιστότοπων, παραμένει σε αυτές κατά μέσο όρο 3 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα.
· Ο κάθε χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα και γενικότερα τους ιστότοπους 3,4 φορές την ημέρα.
· Το ποσοστό μοναδικών επισκεπτών διαμορφώνεται σε 47,2%, στοιχείο που δεικνύει ότι περίπου το 60% των επισκεπτών της ιστοσελίδας και των ιστότοπων του επισκέπτονται ξανά τους διαδικτυακούς τόπους.
· Το 40,85% των επισκεπτών έχουν αναζητήσει την ιστοσελίδα και τους ιστότοπους μας μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google (google.com και google.gr), το 4,25% μέσω του Facebook, το 4,01 μέσω του YouTube , τo 1,12% μέσω του live.com, ενώ το 49,68% επιλέγουν απευθείας τον ιστότοπο του ΕΚΠΑ που επιθυμούν να επισκεφθούν.
Οι υψηλές επιδόσεις επισκεψιμότητας αποδεικνύουν το πλούσιο περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τη διαδραστικότητας της ιστοσελίδας, η οποία φαίνεται ότι έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των χρηστών και γενικότερα του κοινού. Παράλληλα θα πρέπει να επισημανθεί ότι η επισκεψιμότητα και ο όγκος δεδομένων της ιστοσελίδας ενός Πανεπιστημίου αποτελούν σε ορισμένες παγκόσμιες κατατάξεις κριτήριο που βαθμολογείται

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το