Τοπικά

Στα ίδια επίπεδα οι μεταβιβάσεις ΙΧ

Στα ίδια επίπεδα με πέρσι κινούνται οι μεταβιβάσεις αυτοκινήτων και δικύκλων, σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Δανηλόπουλο, που διατηρεί γραφείο με διεκπεραιώσεις αυτοκινήτων και συναφών υποθέσεων, ανανεώσεις διπλωμάτων, ενώ όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα από ιδιώτη προτιμούν συνήθως από 1.000 έως 1.400 κυβικά εκατοστά και περίπου δεκαπενταετίας.

Ο κ. Δημήτρης Δανηλόπουλος, ιδιοκτήτης γραφείου που ασχολείται με διεκπεραιώσεις αυτοκινήτων και συναφών υποθέσεων, τόνισε ότι οι μεταβιβάσεις αυτοκινήτων και δικύκλων από ιδιώτη σε ιδιώτη κινούνται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα.
Όπως ο ίδιος σημειώνει, η πλειοψηφία αυτών που αγοράζουν αυτοκίνητο από ιδιώτη προτιμά αυτά που τα τέλη κυκλοφορίας στοιχίζουν 135 ευρώ, δηλαδή αυτοκίνητα από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά.
«Συγκριτικά με πέρσι ο τζίρος φέτος βρίσκεται στα ίδια επίπεδα για υποθέσεις μεταβίβασης ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων, δηλαδή αγοραπωλησίες από ιδιώτη σε ιδιώτη, με τον μέσο όρο να προτιμά μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, λόγω των αυξημένων τελών κυκλοφορίας» επισημαίνει ο κ. Δημήτρης Δανηλόπουλος.
Όσον αφορά στα αυτοκίνητα που προτιμά ο περισσότερος κόσμος είναι περίπου δεκαπενταετίας, με μικρό συνήθως κόστος αγοράς, ενώ πλέον τα μεγάλου κυβισμού ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα και ακριβά δεν κινούνται σχεδόν καθόλου.

«Η πλειοψηφία των μεταβιβάσεων αυτοκινήτων αφορά σε ΙΧ επιβατικά χρονολογίας πρώτης αδείας περίπου το 2001, δηλαδή κοντά στη δεκαπενταετία» τονίζει ο ίδιος.
Για να κάνει κάποιος μεταβίβαση αυτοκινήτου τα έξοδα για ΙΧ επιβατικά από 801 έως 1.300 κυβικά εκατοστά είναι 135 ευρώ, ενώ για 1.301 έως 1.600 κυβικά εκατοστά το ποσό ανεβαίνει κατά 30 ευρώ και είναι 165 €. Αν κάποιος αναθέσει τη διεκπεραίωση της μεταβίβασης σε κάποιο γραφείο που ασχολείται με τέτοιου είδους θέματα, τότε πρέπει να υπολογίσει στα προηγούμενα χρήματα και ένα μικρό επιπλέον ποσό.
Όπως σημειώνει ο κ. Δημήτρης Δανηλόπουλος, μπορεί η κίνηση στις μεταβιβάσεις ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων να κινείται στα ίδια επίπεδα με πέρσι, όμως το γραφείο που διατηρεί ασχολείται και με άλλες υποθέσεις που αφορούν στα αυτοκίνητα.
Έτσι τα τελευταία χρόνια λόγω των πολλών αποσύρσεων αυτοκινήτων, αλλά και των καταθέσεων πινακίδων η δουλειά έχει αυξηθεί σε σχέση με ό,τι ίσχυε παλιότερα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο κόσμος επηρεασμένος από την οικονομική κρίση και της δυσκολίας να τα βγάλει πέρα, αλλά και των τσουχτερών τελών κυκλοφορίας προτιμά να αποσύρει τις πινακίδες του οχήματός του από το να το έχει και να μην το κινεί.

ΛΟΪΖΟΣ ΑΣΒΕΣΤΑΣ

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το