Τοπικά

Σούπερ-μάρκετ το πρώην LIDO στην Καρτάλη – Στα ιδιωτικά πάρκινγκ η στάθμευση των πελατών σύμφωνα με τον Δήμο

Σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσει στον χώρο όπου στεγαζόταν επί πολλά χρόνια ο κινηματογράφος LIDO, στην οδό Κ. Καρτάλη με Γαλλίας. Στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου εγκρίθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη λειτουργία του καταστήματος τροφίμων.
Στην Μελέτη αναφέρεται ότι το κατάστημα θα λειτουργήσει σε τμήμα πολυώροφης οικοδομής, ενώ βάσει οικοδομικής άδειας, δεν έχουν προβλεφθεί θέσεις στάθμευσης. Η αρμόδια υπηρεσία του
Δήμου προτείνει στους μελλοντικούς καταστήματος να χρησιμοποιούν τα κοντινά ιδιωτικά πάρκινγκ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, η υποβληθείσα μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων για τη λειτουργία του Σούπερ Μάρκετ Εγνατία Α.Ε. είναι πλήρης.
Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στη μελέτη “το κατάστημα θα λειτουργεί κυρίως με πελάτες που διαμένουν ή κινούνται στη γύρω περιοχή. Επομένως η κυκλοφοριακή επιβάρυνση του οδικού δικτύου αναμένεται να είναι αμελητέα”. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται, η στάθμευση θα υλοποιείται σε παρακείμενους χώρους στάθμευσης και θα αποτρέπεται η παράνομη στάθμευση οχημάτων (πελατών- προμηθευτών) στην οδό Κ. Καρτάλη.
Επίσης, για τις ανάγκες φορτοεκφόρτωσης, υπάρχουν πέντε θέσεις στην οδό Κ. Καρτάλη (μεταξύ Γαλλίας και Γαζή) και μία στην οδό Γαλλίας, ανατολικά της οδού Κ.Καρτάλη.
Αναφορικά με τη στάθμευση των πελατών αναφέρεται ότι “σταθμοί αυτοκινήτων λειτουργούν στην γύρω περιοχή. Για πιθανές ανάγκες στάθμευσης των πελατών, δηλώνεται ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν και θέσεις στάθμευσης του Σταθμού Αυτοκινήτων επί της οδού Σπυρίδη”. Σημειώνεται πως ο Σταθμός Αυτοκινήτων είναι ιδιωτικών συμφερόντων.

Στην μελέτη αναγράφεται επίσης ότι “θεωρώντας τη δυσμενέστατη κυκλοφοριακά περίπτωση πληρότητας του καταστήματος με πελάτες, οι οποίοι έχουν μετακινηθεί με αυτοκίνητο, η επιβάρυνση του οδικού δικτύου της περιοχής δεν θα υπερβαίνει τα 20 οχήματα / ώρα”. Για την κατανομή της επιβάρυνσης, σημειώνεται ότι το 1/2 των οχημάτων αυτών ακολουθούν την 1η διαδρομή και το 1/2 τη 2η διαδρομή. Επομένως η τελική επιβάρυνση της οδού Κ. Καρτάλη είναι 10 οχήματα, ενώ της οδού Γαλλίας 10 οχήματα.
“Επομένως η κυκλοφοριακή επιβάρυνση του δικτύου από τη λειτουργία του καταστήματος είναι αμελητέα” δηλώνεται χαρακτηριστικά στη σχετική μελέτη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το