Τοπικά

Σήμερα απολογείται ο σταθμάρχης Λάρισας – Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει

Σήμερα, Σάββατο απολογείται ο σταθμάρχης της Λάρισας, που εμπλέκεται στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο 59χρονος είναι αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες καθώς σε βάρος του έχει ασκηθεί δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για ανθρωποκτονία και πρόκληση σωματικών βλαβών κατά συρροή από αμέλεια, αλλά και για διατάραξη συγκοινωνιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να παραδεχθεί ότι έβαλε την αμαξοστοιχία σε λάθος τροχιά, ότι δεν κατάλαβε το λάθος του και αντιλήφθηκε τι είχε κάνει όταν έμαθε για το τραγικό δυστύχημα.

«Από ανθρώπινη πλευρά είναι συντετριμμένος. Αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στο πλαίσιο που του αναλογεί. Αλλά αυτό που μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος ευθυνών. Εδώ υπάρχει ένα δάσος ευθυνών», είχε αναφέρει σε δηλώσεις ο δικηγόρος του σταθμάρχη.

«Το δικό μας μερίδιο το αναλαμβάνουμε και πιστεύω ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της» επισήμανε ο ίδιος.

Αυτός είναι ο πίνακας που είχε μπροστά του ο σταθμάρχης Λάρισας
Εντός του σταθμαρχείου της Λάρισας βρέθηκε η κάμερα του OPEN και ο Άρης Κουτσιούκης και παρουσίασε τον πίνακα ελέγχου που είχε μπροστά του ο 59χρονος σταθμάρχης υπηρεσίας που κατηγορείται για το λάθος, το οποίο σε συνδυασμό με τις χρόνιες ελλείψεις της πολιτείας, οδήγησαν στην ανείπωτη τραγωδία.

Στο ρεπορτάζ του OPEN, φαίνονται οι γραμμές ανόδου προς Θεσσαλονίκη και καθόδου προς Αθήνα πάνω στον ηλεκτρονικό πίνακα, χρωματισμένες με μπλε και πορτοκαλί χρώμα αντίστοιχα.

Παράλληλα φαίνονται και οι διακλαδώσεις, δηλαδή τα σημεία που ένα τρένο μπορεί να αλλάξει ράγες και να μεταφερθεί από αυτή της ανόδου σε αυτή της καθόδου.

Ο Άρης Κουτσιούκης παρουσίασε και το μοιραίο κλειδί υπ’ αριθμόν 118, το οποίο ξέχασε να γυρίσει ο σταθμάρχης με αποτέλεσμα η αμαξοστοιχία Intercity 62 να συγκρουστεί πάνω στο εμπορικό τρένο και να συμβεί το δυστύχημα. Όπως φαίνεται στα πλάνα του OPEN, στο σημείο της μοιραίας διακλάδωσης είναι αναμμένο το κόκκινο φωτάκι στο σημείο 118 Α, κάτι που σημαίνει πως το τρένο δεν μπορεί να αλλάξει γραμμή και να επιστρέψει στην γραμμή ανόδου.

Ο πίνακας που έχει μπροστά του ο σταθμάρχης για να ελέγξει την κυκλοφορία δείχνει τις γραμμές μέχρι σε ένα σημείο λίγα χιλιόμετρα έξω από τον σταθμό της Λάρισας. περίπου 5,5 χιλιόμετρα μακριά.

Το λάθος του σταθμάρχη επομένως είναι ότι για κάποιον άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο δεν είχε καταλάβει πως η εμπορική αμαξοστοιχία κατέβαινε από Θεσσαλονίκη και έδωσε το «οκ» στην αμαξοστοιχία Intercity να φύγει σε λάθος γραμμή (αυτήν της καθόδου) με αποτέλεσμα την σφοδρή σύγκρουση.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το