Τοπικά

Σχολικοί νοσηλευτές στα σχολεία για μαθητές με ειδικές ανάγκες

Τα σχολεία της Θεσσαλίας με 630.000 ευρώ θα αποκτήσουν εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το έτος 2018 – 2019. Το ποσοστό των σχολείων που προσφέρουν υπηρεσίες σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντιστοιχούν στο 4,6% των σχολείων της Περιφέρειας και οι προτάσεις πρέπει να κατατεθούν μέχρι 28 Σεπτεμβρίου.
Το ΕΣΠΑ θα χρηματοδοτήσει την υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας για το σχολικό έτος 2018-2019 από Ειδικό Βοηθητικό και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Στόχος της είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό προσλαμβάνεται για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό αφορά σε Σχολικούς Νοσηλευτές που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε σχολικές μονάδες, όπως μαθητές με χρόνια προβλήματα υγείας που φοιτούν σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής και απαιτείται να έχουν νοσηλευτική υποστήριξη για τη χορήγηση φαρμάκων σε ενέσιμη ή μη μορφή, χρήση συσκευών κ.λπ.) κατά τo σχολικό έτος 2018 – 2019.
Ο Σχολικός Νοσηλευτής υποστηρίζει τους μαθητές, για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, καθώς επίσης και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής, όπως περιπάτους, διδακτικές επισκέψεις, εκδρομές και σε κάθε είδους εκδήλωση που οργανώνει το σχολείο. Σε καμία περίπτωση ο Σχολικός Νοσηλευτής δεν υποκαθιστά τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος έχει την ευθύνη εκπαίδευσης του μαθητή.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το