Τοπικά

Σχολείο …σκορπισμένο σε τέσσερα κτίρια – Μαθητές με αναπηρία ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας από το ένα στο άλλο 

Αναγκασμένοι να μετακινούνται σε τέσσερις διαφορετικούς χώρους διανύοντας μια απόσταση ακόμη και 100 μέτρων είναι οι μαθητές με αναπηρία στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Νέας Ιωνίας. Το σχολείο εδώ και χρόνια είναι χωρισμένο σε τέσσερα διαφορετικά κτίρια. Το ένα κτίριο είναι για τη στέγαση των γραφείων των καθηγητών και της διεύθυνσης, το δεύτερο στεγάζεται στην πτέρυγα του 2ου ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, το τρίτο στην πτέρυγα του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας, ενώ το εργαστήριο γεωπονίας βρίσκεται στο χώρο του Εργαστηριακού Κέντρου.
Ειδικά οι μαθητές που πρέπει να μετακινηθούν προς την πτέρυγα του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας, θα πρέπει να διανύσουν μια σημαντική απόσταση, γύρω στα 100 μέτρα, ενώ κάποιες φορές αυτό γίνεται και κάτω από άσχημες καιρικές συνθήκες.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας έχει ξεκινήσει ήδη τις διεργασίες στην κατεύθυνση της ανέγερσης ενός νέου διδακτηρίου στην περιοχή Σαμπάναγα δίπλα από το 10ο Γυμνάσιο Βόλου.

Το κτιριακό πρόβλημα του ειδικού αυτού σχολείου έρχεται να υπενθυμίσει τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην ειδική αγωγή, καθώς χθες ήταν και η παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.
Ο διευθυντής του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου Νέας Ιωνίας κ. Κώστας Γιάνναρος τόνισε πως «ως σχολείο είμαστε διάσπαρτοι σε διάφορα κτίρια. Το κτιριακό είναι ένα τεράστιο θέμα για το σχολείο και προσπαθούμε να βρίσκουμε λύσεις εκ των ενόντων. Έχουμε χωρίσει αρκετές αίθουσες για να έχουμε διπλάσιο αριθμό αιθουσών. Χρησιμοποιούμε τη βιβλιοθήκη και τα γραφεία για αίθουσες, ενώ ο χώρος άθλησης δεν επαρκεί για την ανάγκες των παιδιών. Τα παιδιά πρέπει να διανύσουν στο προαύλιο μια απόσταση κοντά στα 100 μέτρα και αυτό δεν είναι εύκολο, ειδικά, όταν βρέχει. Οι μαθητές διαρκώς μετακινούνται, το ίδιο και οι καθηγητές».

Οι καθηγητές με το μεράκι τους προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα όμορφο περιβάλλον μέσα στις αίθουσες για να είναι πιο ελκυστικές και οικείες στους μαθητές.
Το σχολείο διαθέτει δεκατέσσερις αίθουσες διδασκαλίας, πέντε εργαστήρια, ένα φυσικοθεραπευτήριο, ένα νοσηλευτήριο που παράλληλα είναι και για το εργοθεραπευτή, μια βιβλιοθήκη, γραφεία ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού.
«Συνολικά στο σχολείο λειτουργούν 18 τμήματα για το Γυμνάσιο και Λύκειο και υπάρχουν πέντε εργαστήρια εκ των οποίων τέσσερα είναι για την πληροφορική και το άλλο για την γεωπονία. Ελλείψει χώρου κάποια εργαστήρια χρησιμοποιούνται και ως αίθουσες διδασκαλίας. Κάποιες αίθουσες έχουν και διπλό ρόλο, δηλαδή το νοσηλευτήριο θα γίνει και αίθουσα εργοθεραπείας. Για να λυθεί το κτιριακό ζήτημα του σχολείου, θα πρέπει να ανεγερθεί ένα νέο διδακτήριο» σημείωσε ο κ. Γιάνναρο

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το