Ελλάδα

«Ράπισμα» για το «χτύπα, χτύπα σαν άντρας» – Θα πρέπει να αλλάξει εντός δύο ημερών

angela dimtriou
Την φράση της Άντζελας Δημητρίου «χτύπα, χτύπα σαν άντρας» στην πολυσυζητημένη διαφήμιση μεγάλης αλυσίδας παιχνιδιών θα πρέπει να αλλάξει εντός δύο ημερών η εταιρία, καθώς το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) δικαίωσε τη Γενική Γραμματεία Ισότητας που είχε προσφύγει με αίτημα απόσυρσης.

Σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Ισότητας (ΓΓΙ), η φράση της «Λαίδης» του λαϊκού τραγουδιού ενισχύει τη βία κατά των γυναικών, συνιστά σεξιστικό λόγο και αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων.

Την ίδια ώρα, η ΓΓΙ ισχυρίζεται ότι ενισχύει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Η συγκεκριμένη διαφήμιση απασχολεί εδώ και μέρες την κοινή γνώμη της χώρας… Τwitter και Facebook πήραν φωτιά και χιουμοριστικά σχόλια ενώ οι χρήστες διχάστηκαν.

Η απόφαση
Σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Σ1102 του ΣΣΕ, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 19/4/2015, η διατύπωση «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας» προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα (δηλαδή μέχρι και την Πέμπτη 21/4/2016.
Παράλληλα, στην απόφαση του ΣΣΕ επισημαίνεται ότι «οι Αποφάσεις των Επιτροπών ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα μέσα που αναπτύσσεται η εκάστοτε υπό έλεγχο επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών καθώς και των owned channel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεξάρτητα από το εάν αυτά αναφέρονται στη σχετική αίτηση ελέγχου».

Πηγή www.ethnos.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το