Παραπολιτικά

“Μεσαίωνας” σε σχολεία

Καταλήψεις γιατί δεν γίνονται εκδρομές την ημέρα που «γουστάρουν», καταλήψεις γιατί δεν ψήνουν σουβλάκια, καταλήψεις γιατί χάλασε ο καιρός, καταλήψεις άνευ λόγου και αιτίας και από πίσω οι γονείς να δικαιώνουν τα βλαστάρια τους.
Γονείς που αντιλαμβάνονται τι σημαίνει κατάληψη όταν ανοίγει η πόρτα του σχολείου και οι καθαρίστριες σηκώνουν το βάρος των σκουπιδιών, που θα στείλουν για ανακύκλωση. Γιατί στην ανακύκλωση οδηγούνται εκατοντάδες κουτιά με μπύρες που, ειρήσθω εν παρόδω, καταναλώνουν ελάχιστοι μαθητές, οι οποίοι αποτελούν τη βάση του αγώνα και φυλούν «Θερμοπύλες» στο σχολείο…
Τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια, ένα σοβαρό αίτημα για κατάληψη σχολείου δεν έχει διατυπωθεί. Μια χώρα με μεγάλο έλλειμμα τεχνολογίας, καινοτομίας, παραγωγής και εφευρετικότητας θα έπρεπε λογικά να έχει ανάλογες ανησυχίες, καθώς ο κόσμος όλος έχει εισέλθει στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ουδείς ανησυχεί.
Ουδείς είπε «να κλείσουμε βρε αδερφέ συμβολικά το σχολείο, γιατί δεν υπάρχει εισαγωγή νέων μαθημάτων και προγραμμάτων σπουδών, γιατί δεν υπάρχει σοβαρή και αξιόπιστη επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης, γιατί δεν υπάρχουν πραγματικά πρότυπα και πολλά πειραματικά σχολεία» και τόσα άλλα που στην πολιτισμένη Δύση, όπου κατά τα άλλα ανήκουμε, είναι δεδομένα.
Να είναι εκεί, γονείς και εκπαιδευτικοί μαζί με τα παιδιά και να «επαναστατήσουν» ουσιαστικά για ένα σύγχρονο σχολείο, που δεν θα είναι ένας ακόμη μηχανισμός γραφειοκρατίας, όπως σήμερα .
Σε λιγότερο από δέκα χρόνια μεγάλο μέρος του σημερινού περιβάλλοντος θα φαντάζει μουσειακό. Οι γονείς, που όχι μόνο δικαιολογούν τις καταλήψεις και άλλα που κάθε μέρα συμβαίνουν στα σχολεία, αλλά απειλούν με αναφορές καθηγητές και διευθυντές, γιατί δεν συμμερίζονται τις … ανησυχίες των παιδιών τους – θα καταλάβουν αργά πως το μέλλον δεν είναι ένα χαρτί από τα κολέγια της Κεραμέως.
Ο κόσμος μεταβάλλεται ραγδαία και εμείς ζούμε στον «μεσαίωνα». Πρόκειται για παράνοια που κάποιος πρέπει να μας βγάλει από αυτή.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το