Τοπικά

“Μάχη” συνδικαλιστών του Βόλου με τη διοίκηση του ΟΣΕ για περικοπές και υπονόμευση του έργου τους

Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας καταγγέλλει ότι στο εργοστάσιο του Βόλου, που απασχολούνται περίπου 40 άτομα, υπάρχει “επιλεκτική οικονομική πριμοδότηση ημετέρων”.  Σύμφωνα με τις καταγγελίες, η Διοίκηση του ΟΣΕ προχώρησε αιφνιδιαστικά σε περικοπές σε υπερωρίες και νυχτερινά με αποτέλεσμα πλέον να θεωρείται απίθανο να γίνουν ολοκληρωμένα οι
εργασίες που τόσα χρόνια παρέχει το εργοστάσιο Βόλου.
Όπως αναφέρεται, οι περικοπές στις δευτερεύουσες απολαβές δεν αφορούν όλους καθώς οι “ημέτεροι” συνεχίζουν κανονικά να αμείβονται. Έτσι σήμερα για την ίδια εργασία κάποιοι αμείβονται περισσότερο και κάποιοι λιγότερο”.

Η παράταξη καταθέτει τα εξής ερωτήματα στη διοίκηση του ΟΣΕ:

1ον  οι περικοπές αυτές είναι στα πλαίσια απαξίωσης του Βόλου ;
2ον  Γιατί κάποιους δεν τους πιάνουν ποτέ οι περικοπές ;
3ον. Πιστεύετε ότι με αυτό τον τρόπο θα εισπράξετε συνδικαλιστικά οφέλη ;

Στην ανακοίνωσή του Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας σημειώνει:

Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πως η Διοίκηση του ΟΣΕ πήρε μια τέτοια απόφαση για το προσωπικό του Εργοστασίου Βόλου, το οποίο αυτή την περίοδο, συντηρεί και επισκευάζει βαριά μηχανήματα γραμμής, άκρως απαραίτητα για την επισκευή και συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών, που υπέστησαν μεγάλες ζημιές λόγω του «Ιανού». Καλούμε τη Διοίκηση του ΟΣΕ να πάρει πίσω αυτή την άδικη απόφαση, η οποία δεν συμφέρει κανέναν, ούτε τη Διοίκηση, ούτε τους εργαζόμενους.
Υπενθυμίζουμε ότι, λόγω των ζημιών από την κακοκαιρία στις περιοχές Καρδίτσας και Φθιώτιδας, η γραμμή Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα παραμένει «κλειστή» και η γραμμή Λειανοκλάδι-Λάρισα λειτουργεί με πολλά προβλήματα στην υποδομή και χωρίς ηλεκτροκίνηση. Αποτέλεσμα αυτών των συμβάντων και των μεγάλων καθυστερήσεων στην αποκατάσταση των ζημιών, είναι τα τρένα να καθυστερούν και να μειώνεται η αξιοπιστία του σιδηροδρόμου.

Τέλος εξαιρετικά αλγεινή εντύπωση μας προκαλεί το γεγονός να βλέπουμε την ιστορική μεταλλική σιδηροδρομική γέφυρα του ποταμού Ενιπέα, μεταξύ Φαρσάλων
και Παλαιοφαρσάλου, να κείτεται σωριασμένη στην κοίτη του ποταμού και κανείς αρμόδιος να μη νοιάζεται για την αποκατάστασή της και για την επανασύνδεση της μετρικής γραμμής Β-Π, η οποία, έστω και αν είναι σε αναστολή λειτουργίας, πρέπει να συντηρείται και να διατηρείται σε καλή κατάσταση.
Το ΔΙΚΤΥΟ Σιδηροδρομικών αλλά και όλοι οι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλίας,
– αγωνιούμε και θέλουμε να συμβάλουμε στην αποκατάσταση των ζημιών στη νέα υπερσύγχρονη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Λειανοκλάδι-Λάρισα, στην γραμμή Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα και όπου αλλού χρειάζεται,
– περιμένουμε να υλοποιηθούν οι υποσχέσεις, που έδωσαν κυβερνητικοί βουλευτές και Διοικήσεις του ΟΣΕ, για ηλεκτροκίνηση των σιδηροδρομικών γραμμών Λ-Β και Π-Κ, ελπίζουμε και αγωνιζόμαστε το έργο αυτό να μην γίνει το νέο σιδηροδρομικό γεφύρι της Άρτας,
– ελπίζουμε να μην προχωρήσει, μέσω του νέου οργανογράμματος, η κατάργηση του Δ΄ Τμήματος γραμμής και της Δ΄ Επιθεώρησης,
– Περιμένουμε τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπογράψει Σ.Σ.Ε. για όλο το προσωπικό και κυρίως το προσωπικό της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, που είναι χαμηλόμισθο και χωρίς καμμιά εξασφάλιση.
– Έχει περάσει ένας χρόνος από την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ και ακόμα οι εργαζόμενοί της είναι σε καθεστώς ανασφάλειας, με ατομικές συμβάσεις οι
περισσότεροι, με μισθούς που δεν δίνουν κανένα δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης και με τεχνίτες που ενώ δουλεύουν σε εργοστάσια και μηχανοστάσια δεν παίρνουν το επικίνδυνο και ανθυγιεινό επίδομα.
– Ως ΔΙΚΤΥΟ θέλουμε να δηλώσουμε ότι θα ενώσουμε την φωνή μας διεκδικώντας ΣΣΕ για όλους με αξιοπρεπείς μισθούς και θα σταθούμε δίπλα στην προσπάθεια επαναπρόσληψης των απολυμένων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το