Τοπικά

“Η Ζέττα Μακρή για το πρόγραμμα ERASMUS “Get Part”

Από την Ζ Μακρή εκδόθηκε η εξής ανακοίνωση:

Η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή απηύθυνε χαιρετισμό στην εκδήλωση του Δήμου Παλλήνης με θέμα την «Ατομική και Συλλογική ευθύνη», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα Γης.
Η κ. Μακρή ανέφερε στον χαιρετισμό της : «Είναι τιμή για μένα να παρευρίσκομαι στην εκδήλωσή σας, ειδικά σήμερα που τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γης.
Χαιρετίζω με ιδιαίτερη χαρά το 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, που είναι το μοναδικό ελληνικό σχολείο που συμμετέχει ως εταίρος σε ERASMUS PLUS KA3, ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα που ενισχύει θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής.
Στο πλαίσιο του καθοριστικού ρόλου που διαδραματίζει το σύγχρονο σχολείο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, εσείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του “BE PART” ευαισθητοποιήστε ως προς την πολιτική σας ιδιότητα, κινητοποιείστε, συμμετέχετε ατομικά ή συλλογικά σε δράσεις και εκδηλώσεις, αναλαμβάνετε πρωτοβουλίες, εκφράζετε και ανταλλάσσετε απόψεις, γίνεστε εθελοντές και προετοιμάζεστε για τη μελλοντική συμβολή σας στην κοινωνία ως υπεύθυνοι, ενεργοί και δημοκρατικοί πολίτες.
Το Υπουργείο Παιδείας ενθαρρύνει και επιβραβεύει με κάθε τρόπο τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα, που σχετίζονται με τις κοινωνικές δεξιότητες του ενεργού πολίτη, όπως την ενσυναίσθηση και την αλληλεγγύη, την ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την οικοδόμηση θετικών και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
Συμμετέχουμε στην Ευρωπαϊκή αυτή Σύμπραξη, υποστηρίζουμε και ενισχύουμε με ενθουσιασμό το καινοτόμο Πρόγραμμα “BE PART”, διότι προωθεί την ενσωμάτωση στην εκπαίδευση, τη συμμετοχική εκπαίδευση, την ενίσχυση των ικανοτήτων του δημοκρατικού πολίτη και την προώθηση κοινών αξιών.
Σας συγχαίρω από καρδιάς για τις πολύμηνες δράσεις σας αλλά και για το γεγονός ότι προωθείτε τις Καλές Πρακτικές του ERASMUS PLUS KA3 με τον τίτλο “BE PART” ενός Έργου, που εκφράζει τις νεότερες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τη συμβολή της εκπαίδευσης στη δημιουργία «ενεργών πολιτών».

 

Η Ζέττα Μακρή με την Άννα Μάνη Παπαδημητρίου στη Βιβλιοθήκη της Βουλής

Η πολυμεσική έκθεση «Γλωσσόpolis: Περιηγήσεις στη νέα ελληνική» και ο οδηγός για εκπαιδευτικούς «‘Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν’, ένα Βιωματικό εργαστήριο για τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον», είναι δυο εκπαιδευτικά προγράμματα της Βιβλιοθήκης της Βουλής, στα οποία το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανταποκρίθηκε θετικά και ενέκρινε την ανάδειξή τους μέσω του δικτύου του.
Την Πέμπτη 22 Απριλίου, η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη, με αφορμή την παρουσίαση των προγραμμάτων αυτών σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας, μια πρωτοβουλία της βουλευτού Ν. Πιερίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Άννας Μάνη – Παπαδημητρίου, με την υλοποίηση να επιτυγχάνεται σε συνεργασία με την κ. Μαρία Καμηλάκη, Προϊσταμένη του Τμήματος Κοινοβουλευτικής Βιβλιοθήκης.
Η Υφυπουργός Παιδείας ευχαρίστησε θερμά τις κυρίες Μάνη Παπαδημητρίου και Καμηλάκη, καθώς και τα στελέχη της Βιβλιοθήκης της Βουλής για την συμβολή τους στις δράσεις εξωστρέφειας της Βιβλιοθήκης της Βουλής, για την υποστήριξη και ενημέρωση των εκπαιδευτικών ως προς την αξιοποίησή τους στο σχολικό περιβάλλον.
Η κ. Μακρή αναφέρθηκε στους εκπαιδευτικούς των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας για τη συμμετοχή τους και το ενδιαφέρον τους για επιμόρφωση και εξέλιξη.
«Σήμερα γνωρίζω και γω μαζί σας δύο εκπαιδευτικά εργαλεία εξαιρετικής χρησιμότητας, δυο καινοτόμες δράσεις, που απευθύνονται στην εκπαιδευτική κοινότητα και τα οφέλη τους θα επιδράσουν θετικά σε όλη την κοινωνία.
Με όχημα την ελληνική γλώσσα καλούμε τα παιδιά να εμβαθύνουν στον γλωσσικό μας πλούτο και να κατακτήσουν το προνόμιο της έκφρασης μέσα από αυτόν.
Καλλιεργούμε στους μαθητές την συνειδητή επιλογή των κατάλληλων λέξεων, που θα αποτυπώσουν με ακρίβεια το περιεχόμενο των σκέψεών τους, και εφιστούμε την προσοχή τους στην αλόγιστη και ανεξέλεγκτη χρήση της γλώσσας με σκοπό την πρόκληση ψυχικής βλάβης και βίας.
Δίνουμε την απάντησή μας στο φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού μέσα από καινοτόμα προγράμματα, βιωματική και ανακαλυπτική διαδικασία, από όπου αναδύονται και αναδεικνύονται αξίες, όπως η ενσυναίσθηση, η συνεργατικότητα, ο αλληλοσεβασμός, η εξάλειψη διακρίσεων και αποκλεισμών, η ισότητα των φύλων, η πολιτισμική ετερότητα και διαπολιτισμική κατανόηση, η ειρήνη και η ασφάλεια, η υγεία, η συλλογική ευθύνη, η προστασία του περιβάλλοντος, η ατομική και κοινωνική ελευθερία».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το