Τοπικά

“Επιδρομή” στα μάρκετ του Βόλου για μακαρόνια, αλεύρι και πελτέδες…

Το «φαινόμενο της πεταλούδας» χτύπησε τα μάρκετ του Βόλου. Εκατοντάδες έσπευσαν για αγορές αυξάνοντας κατακόρυφα τις πωλήσεις στα προϊόντα μακράς διαρκείας.

Από το πρωί της Τετάρτης η αύξηση πωλήσεων στα μακαρόνια έχει ξεπεράσει μεσοσταθμικά το 50% σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες, στα γάλατα εβαπορέ το 30% και στο αλεύρι το 50%. Στα όσπρια η αύξηση άγγιξε επίσης το 50%. Σε μεγάλη αλυσίδα, οι πωλήσεις ζυμαρικών ξεπέρασαν το 80%, όπως εκτίμησε χθες ο διευθυντής του κεντρικού καταστήματος.

«Κάθε μήνα όταν υπάρχουν πληρωμές συντάξεων η κίνηση είναι αυξημένη . Οι πληρωμές του μήνα συμπίπτουν και με τα ψώνια για την Καθαρά Δευτέρα, αλλά τα προϊόντα που εξαφανίζονται από τα ράφια είναι εκείνα που έχουν σχέση με τον πανικό για τον κορωνοϊό» σημείωσε ο διευθυντής μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ περιφερειακά του Βόλου.

Το «κύμα» αγορών σε ζυμαρικά, όσπρια, γάλατα εβαπορέ και αλεύρι και πελτέδες εκδηλώθηκε από την Τετάρτη. Αλυσίδα με μεγάλα σούπερ μάρκετ στον Βόλο αύξησε τις πωλήσεις ζυμαρικών κατά 50% την Τετάρτη και χθες ξεπέρασε το 70% . Σε μικρότερη αλυσίδα με μάρκετ σε κεντρική συνοικία της πόλης, η αύξηση πωλήσεων σε ζυμαρικά, πελτέδες και γάλατα κυμάνθηκε από την Τετάρτη στο 40%.

«Θα φανταζόταν κανείς πως σε αυτού του είδους τις αγορές θα προχωρούσαν μόνο ηλικιωμένοι άνθρωποι που έχουν έλλειμμα ενημέρωσης ή κατανόησης μιας κατάστασης. Αλλά βλέπει κανείς και νέους ανθρώπους 40-50 χρόνων να είναι «θύματα» αυτού του πανικού. Εμείς να αυξήσουμε τις πωλήσεις θέλουμε αλλά αυτό που συμβαίνει είναι καθαρά αντίδραση πανικού από όσα μεταδίδουν Μέσα Ενημέρωσης», σημείωσε διευθύντρια μάρκετ γνωστής αλυσίδας και τόνισε πως ενώ υπάρχουν προσφορές στα προϊόντα για το τραπέζι της Καθαρά Δευτέρας η αύξηση πωλήσεων καταγράφεται στα προϊόντα μακράς διαρκείας.

Οι ίδιοι οι υπεύθυνοι των καταστημάτων συνιστούν ψυχραιμία επισημαίνοντας πως τα μάρκετ δεν πρόκειται να ξεμείνουν από προϊόντα.

«Δεν πρόκειται να υπάρξει άμεσο πρόβλημα επάρκειας και κατά συνέπεια δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας. Αυτό που θα γίνει τις επόμενες ημέρες είναι να στέλνουμε αυξημένες παραγγελίες στα καταστήματά μας. Μόλις αδειάζουν τα ράφια οι υπάλληλοι θα τα ξαναγεμίζουν» σημείωσε ο γενικός διευθυντής μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του Βόλου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το