Τοπικά

“Χρυσή ευκαιρία τώρα για την ανάπτυξη του αεροδρομίου Κεντρικής Ελλάδος”

«Αεροπορική εταιρεία-αεροδρόμιο-αναπτυξιακοί φορείς» πρέπει να είναι το τρίπτυχο –το «χρυσό τρίγωνο», όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Δ/νων Σύμβουλος της KPI Aviation Marketing Solutions κ. Γεώργιος Καραμάνος – των παραγόντων που μπορούν να συμβάλουν σε μία πετυχημένη στρατηγική ανάπτυξης δρομολογίων. Αυτό τονίστηκε στο διαδικτυακό σεμινάριο που πραγματοποίησε το απόγευμα της Πέμπτης 24 Ιουνίου το Επιμελητήριο Μαγνησίας και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας.

Την παρουσίαση επιτυχημένων Στρατηγικών Προσέλκυσης Αεροπορικών Εταιρειών έκανε ο Δ/νων Σύμβουλος KPI Aviation Marketing Solutions κ. Γεώργιος Καραμάνος, ο οποίος και προχώρησε σε καίριες επισημάνσεις για την ανάπτυξη του αεροδρομίου Κεντρικής Ελλάδος στη Ν. Αγχίαλο, καθώς όπως υπογραμμίστηκε και κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου τώρα είναι η «χρυσή ευκαιρία» για την αλλαγή προορισμών και τουριστικής στρατηγικής.

Εξάλλου, όπως τονίστηκε και κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, «ειδικότερα για τη Μαγνησία και τη Θεσσαλία γενικότερα, ως ανταγωνιστικού προορισμού απέναντι σε όλους τους άλλους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, Ευρώπης και της Μεσογείου, υπάρχει και ο παράγων της σημαντικής δραστηριότητας μάρκετινγκ και παρουσίας στα συνέδρια των αεροδρομίων της Fraport και της Καλαμάτας στην Ελλάδα του Μπόντρουμ, της Αττάλειας και του Ντάλαμαν στην Τουρκία, της Πάφου και της Λάρνακας στη Κύπρο, τα οποία – ως γνωστόν – αποτελούν άμεσους ανταγωνιστές των αεροδρομίων της Περιφέρειας για τις αγορές της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Οι κοινές προωθητικές ενέργειες marketing εξάλλου αποτελεί βασικό παράγοντα για την προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών, άρα και δρομολογίων. Ο κ. Καραμάνος επεσήμανε άλλωστε ότι το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου αποτελεί ένα σύγχρονο αεροδρόμιο με προοπτικές, παρουσιάζοντας συγκεκριμένα στοιχεία που καταδεικνύουν ότι το μόνο που λείπει ουσιαστικά από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι η στρατηγική ανάπτυξης, αφού και κλίνες υπάρχουν, και υπερτερεί σε υποδομές συγκριτικά με άλλα, ανάλογης γεωγραφικής θέσης.
Ο Δ/νων Σύμβουλος KPI Aviation Marketing Solutions προχώρησε σε αναλυτική παρουσίαση για το «πώς χτίζεται» ένας ελκυστικός προορισμός και μεταξύ των παραγόντων που συμβάλουν καθοριστικά είναι οι υποδομές, το marketing και η στρατηγική προσέλκυσης αεροδρομίων.

Ο Δ/νων Σύμβουλος KPI Aviation Marketing Solutions κ. Γεώργιος Καραμάνος

Με το συγκεκριμένο σεμινάριο όπως επισημάνθηκε έγινε ένα πρώτο βήμα για την συγκρότηση ενός ολοκληρωμένου πακέτου υποστήριξης από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Το σεμινάριο, από την πλευρά του Επιμελητηρίου Μαγνησίας παρακολούθησαν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Αριστοτέλης Μπασδάνης, ο Γεν. Γραμματέας κ. Βασίλης Ζαχείλας, η Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου κ. Θέκλα Καμμένου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, κ. Γιώργος Ζαφείρης, ο βουλευτής ΝΔ Μαγνησίας κ. Χρήστος Μπουκώρος, ο αερολιμενάρχης κ. Ευσταθίου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καρδίτσας, κ. Ζυγογιάννης, εκπρόσωπος Επιμελητηρίου Τρικάλων, ο κ. Μάριος Καμμένος εκ μέρους της FedHatta, η Πρόεδρος Ξενοδόχων Καρπενησίου, κ. Φλέγκα, ο κ. Ανδρέας Βούτσινος, τουριστικός πράκτορας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Σκιάθου κ. Δημητριάδης και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι αναπτυξιακών φορέων.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το