Τοπικά

Ψηφιακό ταξίδι μαθητών του 4ου Γυμνασίου Βόλου στην Επανάσταση 1821

Ψηφιακό βιβλίο με θέμα την ιστορία της Μαγνησίας κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας και το οποίο έχει τίτλο «Η Μαγική Σημαία» δημιούργησαν μαθητές της Β τάξης του 4ου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο 1ο Πανθεσσαλικό Μαθητικό Συνέδριο με θέμα «Το 1821 μέσα από τα μάτια των παιδιών».
Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά μέσα προσέγγισαν την ιστορία.
Όπως τονίστηκε από το σχολείο, μαθητές της Β τάξης του 4ου Γυμνασίου Βόλου (τμήματα Β1 και Β3) συμμετείχαν το Σάββατο 15 Μαΐου στο 1ο Πανθεσσαλικό Μαθητικό Συνέδριο με θέμα «Το 1821 μέσα από τα μάτια των παιδιών», που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και σε συνεργασία με το ΠΕ.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας, τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελασσόνας- Κισσάβου, Μακρινίτσας, Μουζακίου, Περτουλίου – Τρικκαίων.


Οι μαθητές που εκπροσώπησαν το σχολείο ήταν οι: Ν. Κακαζιάνης, Αγγ. Τσιουβάκα, Στ. και Χρ. Κουλοφωτιά, Δ. Κανάβας, Αν. Καραγιάννης, Ευφ. Κυριαζή, Ελ. Κωστίμπα, Ιωαν. Κουτσούκη, Βλ. και Καλ. Βαρδάκη, Κρ. Ανατολή, Γ. Δημάκης, Ευτ. Καραβίδα. Δημιούργησαν ένα ψηφιακό βιβλίο με θέμα την Ιστορία της Μαγνησίας κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας. Ο τίτλος του ψηφιακού βιβλίου είναι «Η Μαγική Σημαία». Το ψηφιακό εργαλείο, το οποίο χρησιμοποίησαν, ήταν το Book Creator. Εμπνεύστηκαν το σενάριο, μέσα από το οποίο αφηγούνται την τοπική μας ιστορία, εικονογράφησαν το βιβλίο με δικές τους ζωγραφιές, πρόσθεσαν κατάλληλα επιλεγμένη μουσική και τραγούδια και έτσι δημιούργησαν ένα ψηφιακό μέσο αφήγησης της ιστορίας ιδιαίτερα αγαπητό και οικείο στη νεαρή ηλικία και όχι μόνο».
Η όλη προσπάθεια εκτυλίχθηκε κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθημάτων.


Όπως τονίστηκε από το 4ο γυμνάσιο Βόλου «είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι το ψηφιακό τους προϊόν αφήγησης πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο της διαδικτυακής διδασκαλίας. Η απόσταση δεν εμπόδισε τους μαθητές να συνεργαστούν μεταξύ τους, αλλά και με τις καθηγήτριες, που συντόνιζαν την ομάδα, την κ. Μ. Σπανού και την κ. Ι. Χαλαστάρα (φιλόλογοι), και τελικά με ομαδοσυνεργατικό πνεύμα να παρουσιάσουν τη δική τους καινοτόμο πρόταση για την προσέγγιση της ιστορίας με τα νέα ψηφιακά μέσα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το