Τοπικά

Προβολή Βόλου και Πηλίου στη γερμανική αγορά

 

Την προέγκρισή της έδωσε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου για την υποστήριξη δημοσιογραφικού ταξιδιού προβολής του προορισμού και ενέκρινε την εξειδίκευση πίστωσης. Το δημοσιογραφικό ταξίδι προβολής του προορισμού έχει σχεδιαστεί με σκοπό την προώθηση του τόπου στην Γερμανική αγορά η οποία βρίσκεται στις βασικές τουριστικές αγορές του εξωτερικού για τον προορισμό. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της στοχευμένης επικοινωνιακής πολιτικής του Δήμου Βόλου για μεγιστοποίηση της προβολής του Βόλου και Πηλίου στο εξωτερικό προγραμματίζεται η διοργάνωση δημοσιογραφικού ταξιδιού εξοικείωσης, αποστολής δύο ατόμων. Η ομάδα θα αποτελείται από δημοσιογράφο και φωτογράφο. Τα μέσα που θα αξιοποιηθούν είναι η εβδομαδιαία εφημερίδα Bayerische Staatzeitung (86.000 αναγνώστες /διανέμεται σε Δημόσιες Υπηρεσίες), το μηνιαίο περιοδικό camping magazin (30.000 αναγνώστες) καθώς και ιστοσελίδες, όπως genussfreak.de (162.000 επισκέψεις μηνιαίως) και reisen-stories.de (86.000 επισκέψεις μηνιαίως). Η αποστολή θα πραγματοποιηθεί μεταξύ των ακόλουθων πιθανών ημερομηνιών 14-18 Σεπτεμβρίου 2023. Η δημοσιογραφική αποστολή θα αφορά στην προβολή Βόλου και Πηλίου σε μέσα ενημέρωσης της Γερμανικής αγοράς με υλικό που θα συλλεχθεί κατά την επίσκεψη στην περιοχή. Οι δημοσιεύσεις προγραμματίζονται για τέλος του έτους ή την άνοιξη του 2024. Σκοπός είναι να προβληθεί ο Βόλος και το Πήλιο πριν την επόμενη τουριστική σεζόν με σκοπό την αξιοποίηση της επόμενης καλοκαιρινής περιόδου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το