Τοπικά

Προβληματισμός για τις πολλές απουσίες στα σχολεία – Ζητείται να υπάρξει ρύθμιση από το υπουργείο Παιδείας

Ο υψηλός αριθμός των απουσιών που έχουν συμπληρώσει ήδη αρκετοί μαθητές, είναι ένα από τα καίρια ζητήματα που θέτουν στους καθηγητές τους. Οι περισσότεροι εκφράζουν την αγωνία, μήπως ξεπεράσουν τις 114 απουσίες και κινδυνεύσουν να μείνουν στην ίδια τάξη λόγω ανεπαρκούς φοίτησης.
Το θέμα των απουσιών τέθηκε από τους διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων της Μαγνησίας στην τηλεδιάσκεψη που είχαν την περασμένη Πέμπτη με την υφυπουργό Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή στο πλαίσιο του προγραμματισμού για την επανέναρξη της σχολικής χρονιάς.
Το υπουργείο Παιδείας γνωρίζει το θέμα και αναμένεται να προβεί σε κάποια νομοθετική ρύθμιση. Ωστόσο, προς το παρόν, μάλλον δεν μπορεί να κάνει σχεδιασμό, καθώς παραμένει ανοικτό, αν θα κλείσουν ξανά τα σχολεία, οπότε θα αναθεωρηθούν ξανά τα θέματα.

Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία, ο μαθητής μπορεί να κάνει μέχρι και 114 απουσίες, ενώ δεν υπάρχουν δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες απουσίες, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Αν ο μαθητής ξεπεράσει αυτόν τον αριθμό απουσιών, τότε η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως ανεπαρκής.
Όπως τόνισε διευθυντής Λυκείου, κατά μέσο όρο οι απουσίες αρκετών μαθητών βρίσκονται μεταξύ 60-70 και αυτό συνδέεται με την πανδημία, καθώς για διάφορους λόγους αρκετοί δεν μπορούσαν να συνδεθούν και έχαναν μαθήματα. Τέτοια περίοδο άλλα χρόνια ο μέσος αριθμός των απουσιών ήταν γύρω στις 50, επομένως φέτος υπάρχει αύξηση.
Η πίεση είναι μεγαλύτερη για τους μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου που παραδοσιακά θέλουν να κρατήσουν τις απουσίες τους για να μπορούν μετά το Πάσχα να μένουν σπίτι και να διαβάζουν ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων, άρα θα ήθελαν ένα μέρος των απουσιών που έγιναν στην τηλεκπαίδευση, να μη μετρήσουν.

Ο διευθυντής του ΓΕΛ Αγριάς κ. Θωμάς Καρανίκας ανέφερε πως «αρκετοί μαθητές έκαναν απουσίες, επειδή δεν μπορούσαν να συνδεθούν με το διαδίκτυο και να παρακολουθήσουν μαθήματα ή είχαν προβλήματα με την έλλειψη του απαιτούμενου εξοπλισμού. Για παράδειγμα στις δύο πρώτες Δευτέρες της τηλεκπαίδευσης δεν έγιναν μαθήματα και οι μαθητές έκαναν από 14 απουσίες ο καθένας. Αυτό σημαίνει ότι το ζήτημα των απουσιών είναι αυτό που απασχολεί περισσότερο τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά και άλλους μαθητές που δεν θα ήθελαν να ξεπεράσουν τις 114 απουσίες. Το θέμα ετέθη στο υπουργείο Παιδείας και πρέπει να υπάρξει κάποια ρύθμιση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το