Τοπικά

Πρωτιά για το 4ο Γενικό Λύκειο Βόλου – Μαθητές δημιούργησαν τουριστικό οδηγό

Το πρώτο βραβείο σε πανελλήνιο διαγωνισμό που διοργανώθηκε από την Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος απέσπασε το 4ο ΓΕΛ Βόλου, όπου οι μαθητές του Α4 τμήματος δημιούργησαν έναν τουριστικό οδηγό ενός νησιού με τίτλο “Το νησί με τα ζωντανά αγάλματα».
Είναι μια σημαντική επιτυχία για το σχολείο, καθώς μεταξύ άλλων επιβεβαιώνει και την αγάπη των μαθητών για τη γαλλική γλώσσα η οποία διδάσκεται ως δεύτερη ξένη γλώσσα.
Πιο συγκεκριμένα η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος διοργανώνουν τα τελευταία 20 χρόνια τον Εθνικό Σχολικό Διαγωνισμό για τη Γαλλοφωνία.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου οι οποίοι διδάσκονται τη Γαλλική γλώσσα σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας. Σύμφωνα με το θέμα για τη φετινή χρονιά, οι μαθητές έπρεπε να συμβάλουν στη δημιουργία ενός ασυνήθιστου εικονικού τουριστικού οδηγού της Ελλάδας, συνδυάζοντας στοιχεία της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και της γαλλικής γλώσσας. Κατά τον φετινό Διαγωνισμό, συμμετείχε για πρώτη φορά και διακρίθηκε το 4ο ΓΕΛ Βόλου, μέσα από τη συμμετοχή 14 μαθητών και μαθητριών του τμήματος Α4, το οποίο διδάσκεται τη Γαλλική ως δεύτερη ξένη γλώσσα, και υπό την καθοδήγηση και συντονισμού της καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας του σχολείου, κ. Ευτυχίας Δαμάσκου.
Συγκεκριμένα, το σχολείο κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Atlantis» για τα Λύκεια, δημιουργώντας τον τουριστικό οδηγό ενός νησιού με τίτλο «Το νησί με τα ζωντανά αγάλματα» (L’île aux statues vivantes).

Αξιοποιούν τις γνώσεις τους στη γαλλική γλώσσα

Σύμφωνα με την κ. Δαμάσκου, η συμμετοχή, γενικά, των μαθητών στον συγκεκριμένο σχολικό διαγωνισμό τους ενθαρρύνει, όχι μόνο να εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους, αλλά και να αξιοποιούν τις γνώσεις τους στη γαλλική γλώσσα με τρόπο διασκεδαστικό, και μέσα από σύγχρονες και πρωτότυπες μεθόδους διδασκαλίας. Επιπλέον, σύμφωνα με την ίδια, αναδύεται η σημασία της εκμάθησης της Γαλλικής γλώσσας, ως γλώσσα του πνεύματος, των ανθρώπινων αξιών και των τεχνών, ενώ παράλληλα μέσα από τέτοιες διακρίσεις, αναδεικνύεται και η παρουσία, λειτουργία και δράση του δημόσιου σχολείου, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη λόγω της πανδημίας, κατάστασης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το