Τοπικά

Προτεινόμενοι όμιλοι στο 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Ν. Ιωνίας

Ο σύλλογος των διδασκόντων του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Μαγνησίας θα λειτουργήσει για το έτος 2024-2025 εκπαιδευτικούς ομίλους Αριστείας, Καινοτομίας και Δημιουργικότητας.  Όλοι οι μαθητές της Μαγνησίας έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στους ομίλους  εφόσον οι κηδεμόνες τους κάνουν αίτηση στο σχολείο μας. Ο ενδιαφερόμενος μαθητής έχει το δικαίωμα να παρακολουθήσει μέχρι δυο ομίλους και τα μαθήματα θα είναι μια φορά την εβδομάδα που θα ξεκινούν 14:00 και θα τελειώνουν 15: 30. 

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα ή την  ύλη του κάθε ομίλου οι γονείς μπορούν να συνδεθούν με την ιστοσελίδα του σχολείου εδώ.

 

ΟΜΙΛΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤ. ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΡΑΛΛΗ ΑΡΙΕΤΤΑ ΠΕ02 Όμιλος  δημοσιογραφίας.   Ο κύκλος εργασιών θα ξεκινήσει από τις τεχνικές δημοσιογραφίας και δημοσιογραφικής δεοντολογίας, τις τεχνικές δημιουργικής γραφής και αφήγησης που αποτελεί εργαλείο μέσω του oποίου οι μαθητές αποκτούν την ικανότητα ταξινόμησης εμπειριών, κατανόησης βαθύτερου νοήματος και μαθαίνουν πώς να γράφουν μέσα από την έμπνευση και την ανακάλυψη. Επίσης, αρχές και τεχνικές της ψηφιακής αφήγησης, που αποτελεί το συνδυασμό της παραδοσιακής αφήγησης με το πολυμεσικό υλικό.
ΖΑΡΚΑΔΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ – ΚΟΚΚΑΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02 Όμιλος Ραδιοφώνου: “Από τον Marconi στο σύγχρονο podcast” Θα μελετηθεί διαχρονικά η εξέλιξη του ραδιοφώνου ως μέσου ενημέρωσης και επικοινωνίας με έμφαση στα σύγχρονα χρόνια. Οι μαθητές/μαθήτριες θα ενισχυθούν να επισκεφτούν στούντιο ηχογράφησης, να μιλήσουν με επαγγελματίες και να παραγάγουν ραδιοφωνικές εκπομπές με θεματολογία της επιλογής τους. Αναμένεται να ασκηθούν στην παραγωγή προσχεδιασμένου προφορικού λόγου και να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. 
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΒΑΒΑΛΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02   «Καστροπολιτείες με μυθικά πυργόσπιτα και πέτρινα γεφύρια» Η βασική ιδέα είναι μέσω της επαφής των μελών του ομίλου με κάστρα οχύρωσης ή κάστρα ευγενών μιας άλλης εποχής να προκύψει για τους μαθητές, που θα δηλώσουν συμμετοχή  στον όμιλο, μια πολιτισμική επίγνωση του ρόλου και της λειτουργίας των οχυρωμένων αυτών κατασκευών στο περιβάλλον και στον πολιτισμό του τόπου. 
ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ03 Μαθημαγικά πειράματα Α΄ μέρος: Συμμετοχή σε Μαθηματικούς διαγωνισμούς   Μαθηματικών και γρίφων

Β΄ μέρος: Δημιουργία Μαθηματικής Λέσχης Ανάγνωσης

Γ΄ μέρος: Τα μαθηματικά στον κινηματογράφο

ΣΤΟΦΟΡΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ03 Εργαστήριο Μαθηματικών Επιστημών (ΕΜΕ) Οι Μαθηματικοί Όμιλοι έχουν στην εκπαίδευση μακρά ιστορία και εντάσσονται στην κατηγορία των Μαθητικών Ομίλων. Ο τρόπος λειτουργίας και φυσικά το περιεχόμενο τους ποικίλει αλλά η βασική ιδέα είναι η ίδια. Να δοθεί η δυνατότητα σε παιδιά, εκτός προγράμματος και σε εθελοντική βάση, να γνωρίσουν θέματα και όψεις των Μαθηματικών με τυπικό ή μη τρόπο.
ΜΠΡΟΥΖΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΕ04.01 «Ένα αστέρι γεννιέται» Μαθήματα αστρονομίας
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ04.02 Εργαστήρι Χημείας. Εμβάθυνση σε θέματα χημείας  και πραγματοποίηση επιλεγμένων πειραμάτων Να δοθεί η δυνατότητα σε παιδιά, εκτός προγράμματος και σε εθελοντική βάση, να γνωρίσουν θέματα χημείας και να αποκτήσουν εργαστηριακή εμπειρία. Κάθε ενότητα αναλύεται με λεπτομέρεια, με στόχο οι μαθητές να εμβαθύνουν σε θεμελιώδεις έννοιες τού μαθήματος και να εμπεδώσουν τις απαιτούμενες γνώσεις για την παραπέρα ενασχόλησή τους με το μάθημα (συμπεριλαμβάνεται και η προετοιμασία μαθητών που επιθυμούν να συμμετέχουν στον πανελλήνιο  μαθητικό διαγωνισμό Χημείας. Επίσης στον όμιλο Χημείας οι μαθητές ενημερώνονται για θέματα με μεγάλο ενδιαφέρον, όπως πράσινη χημεία ,χημεία και διατροφή , χημεία και φυσική αγωγή.
ΜΑΝΕ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ04.04 ΟΙ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ Θέατρο: αυτοσχεδιασμοί – κίνηση – λόγος – έκφραση . Σύνθεση εικαστικών μορφών, συμβολικής γλώσσας, κίνησης, εικόνας και μουσικής . Εφαρμογή: στήσιμο μιας performance (περφόρμανς).
ΖΓΕΜΠΑ ΣΟΦΙΑ ΠΕ04.02 Διατροφή και υγεία Ο όμιλος αυτός έχει σαν θέμα του τα σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας σε σχέση με τη διατροφή και τους τρόπους αντιμετώπισης τους.
ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΟΦΙΑ ΠΕ05 “Γλωσσοταξιδευτές” Στο πλαίσιο του Ομίλου, οι μαθητές/τριες θα έρθουν σε επαφή με διάφορες γλώσσες , όπως οι γλώσσες που διδάσκονται στο σχολείο, οι γλώσσες καταγωγής των μαθητών/τριων, αλλά και διάφορες γλώσσες του κόσμου.
ΤΣΙΟΥΠΡΟΥ ΑΝΝΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ06 Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ  ΤΕΧΝΗΣ Ανάπτυξη του πολυγραμματισμού μέσα  από ευρύ φάσμα μέσων και πολιτισμικών πηγών.
ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ07 “ΜαθΑ.Ι.νουμε ΓερμανΙ.Κ.ά! Θέμα του ομίλου είναι η εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας, με στόχο την προετοιμασία των μαθητ(ρι)ών για τις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠγ) στα επίπεδα Α1-Α2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες (ΚΕΠΑ).  Παράλληλα, προωθείται η ικανότητα των μαθητ(ρι)ών να αξιοποιούν μεθόδους ΤΝ ως υποστηρικτικά εργαλεία για τη βελτίωση των γλωσσικών τους δεξιοτήτων.
ΠΕΓΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ11 Έφηβοι εν κινήσει! Ο όμιλος επικεντρώνεται στην βελτίωση της υποκινητικότητας των εφήβων, ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων για την υγεία, καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής και φυσικής αυτορρύθμισης ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν την απαραίτητη εσωτερική παρακίνηση αλλά και αυτονομία που θα τους βγάλει από την παθητικότητα και την αδράνεια και θα τους οδηγήσει στη δραστηριοποίηση και την ενεργητικότητα εντός και εκτός σχολείου καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
ΛΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ11 Αραδιαστείτε στο χορό. Στον όμιλο παραδοσιακού χορού οι μαθητές γίνονται μέλη μιας ομάδας και μέσα από το χορό εκφράζονται, ψυχαγωγούνται επικοινωνούν, αλλά και ασκούνται. Αναπτύσσουν τις κινητικές δεξιότητες τους, βελτιώνουν τις χορευτικές τους αντιλήψεις και τον νευρομϋικό συντονισμό, αποκτούν την αντίληψη της χωροθεσίας και της κιναίσθησης .Παράλληλα οι μαθητές θα γνωρίσουν την τοπική παράδοση και κληρονομιά τους, τα ήθη και έθιμα του τόπου τους και θα μάθουν χορούς από όλη την Ελλάδα. Τέλος θα παρουσιάσουν τη δική τους παράσταση με χορούς της Μ. Ασίας και θεατρικά σκετς τιμώντας έτσι την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση της Ν Ιωνίας Βόλου.
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ78 Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Επιδιώκεται οι μαθητές  και οι μαθήτριες να ενημερωθούν για το περιεχόμενο των σπουδών και για τις δυνατότητες που προσφέρει η κάθε μία και να ενεργοποιήσουν τα πεδία που αναφέρονται στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, στις δυνατότητές τους, στις επιθυμίες τους και στα χόμπι τους.
ΑΔΑΜΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ80 Οικονομικός Αλφαβητισμός.  Βασικά οικονομικά μεγέθη και κατανόηση των θεμελιωδών οικονομικών εννοιών και αρχών.
ΚΟΥΜΠΟΥΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕ86 3D Design and Printing Στον όμιλο STEAM με τίτλο “3D Design and Printing ” οι μαθητές και οι μαθήτριες θα δημιουργήσουν projects που άπτονται τόσο της 3D σχεδίασης και εκτύπωσης όσο και της δημιουργίας απλών ρομποτικών συστημάτων με Arduino. 
ΦΡΙΤΖΑΛΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ – ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΠΕ86 ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – STEM Η βασική ιδέα είναι μέσω της κατασκευής και του προγραμματισμού  ρομποτικών κατασκευών, να αναδυθούν και να ενισχυθούν σειρά από δεξιότητες των μαθητών που θα συμμετέχουν στον όμιλο.

 

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το