Τοπικά

Πρόταση ψηφίσματος της ΛΑΣ Θεσσαλίας για τους καλλιτέχνες

Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαικής Συσπείρωσης, προτείνουν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, για συζήτηση και έγκριση την παρακάτω πρόταση ψηφίσματος, για την στήριξη του αγώνα και των αιτημάτων των εργαζόμενων καλλιτεχνών.

«Το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, εκφράζει την στήριξή του στις απεργιακές και άλλες κινητοποιήσεις των εργαζόμενων καλλιτεχνών όλων των ειδικοτήτων και των σπουδαστών των καλλιτεχνικών σχολών στη Θεσσαλία και ολόκληρη τη χώρα, καθώς και στα δίκαια αιτήματά τους, για:
Κατάργηση του Π.Δ 85/22 που υποβαθμίζει τις Καλλιτεχνικές σπουδές και μειώνει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Απόσυρση τώρα της απαράδεκτης τροπολογίας 1565/23 που ήρθε μετά το Π.Δ και κάνει χειρότερα τα πράγματα προοπτικά. Μισθολογική κατάταξη όλων των αποφοίτων Καλλιτεχνικών σχολών στην κατηγορία Τ.Ε. Καμία σκέψη για υποβάθμιση των καλλιτεχνικών σπουδών στο επίπεδο της μεταλυκειακής κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).
Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας σε όλους τους χώρους (Λυρική, Ωδεία, τηλεόραση, συναυλίες, στούντιο, εστίαση, πίστες, παράδοση, κ.α).
Συγκρότηση Δημόσιων και Δωρεάν αποκλειστικά Ανώτατων Καλλιτεχνικών Σχολών στα Πανεπιστήμια, που να καλύπτουν τα αντικείμενα των Μουσικών, των Ηθοποιών, των Χορευτών, των Σκηνοθετών.
Αναβάθμιση των Καλλιτεχνικών σπουδών όπως και των Καλλιτεχνικών μαθημάτων στο σχολείο. Ανάπτυξη συστήματος Δημόσιας και Δωρεάν Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης από τα σχολικά χρόνια ως και το Πανεπιστήμιο. Πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών.
Να προχωρήσει άμεσα η συγκρότηση επιτροπών των αντίστοιχων υπουργείων για την αναγνώριση των σπουδών που έχουν κάνει οι μαθητές των Μουσικών Σχολείων.
Αντιστοίχηση παλαιότερων Τίτλων σπουδών με ευθύνη των Πανεπιστημίων και του ΥΠΑΙΘ.
Όσοι έχουν δίπλωμα οργάνου, μονωδίας ή σύνθεσης από Ωδεία που είναι αναγνωρισμένα από το κράτος μέχρι και την περίοδο εφαρμογής αυτού, να μπορούν να αντιστοιχίσουν τους τίτλους σπουδών τους με αυτούς των αντίστοιχων Κρατικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με βάση το πρόγραμμα σπουδών τους ή με κριτήρια που θα ορίσουν τα ίδια τα Ιδρύματα.
Αξιοποίηση του σημερινού εκπαιδευτικού, καλλιτεχνικού δυναμικού για τη στελέχωση του Δημόσιου συστήματος Καλλιτεχνικής – Μουσικής Παιδείας παράλληλα με την ανάδειξη νέου δυναμικού.
Σύνδεση του επαγγελματικού δικαιώματος με το πτυχίο. Απορρίπτουμε κάθε μηχανισμό πιστοποίησης κατάργησης, κατηγοριοποίησης και υποβάθμισης των πτυχίων μας.
Πέρασμα της ευθύνης για την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση από το υπουργείο Πολιτισμού στο υπουργείο Παιδείας.
Αναβάθμιση και διεύρυνση των μαθημάτων αισθητικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το