Τοπικά

Πρόταση για υπερυψωμένες πεζοδιαβάσεις στη Δημητριάδος – Για το τμήμα έναντι του πάρκου Αγίου Κωνσταντίνου

Πρόταση για τη διαμόρφωση «έξυπνων» υπερυψωμένων πεζοδιαβάσεων προς ανάσχεση της ταχύτητας οχημάτων και ενίσχυση του επιπέδου οδικής ασφάλειας πεζών στο τμήμα της οδού Δημητριάδος που είναι ήπιας κυκλοφορίας έναντι του Πάρκου Αγίου Κωνσταντίνου (από Φιλελλήνων έως Περραιβού), καταθέτει το Τμήμα Στάθμευσης της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας. Το θέμα θα συζητηθεί στη σημερινή (12 μ.) συνεδρίαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας για τη λήψη απόφασης.

Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση το Τμήμα Στάθμευσης της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας, σε συνδυασμό με παρατηρήσεις και υποδείξεις πολιτών διαπίστωσε ότι στο τμήμα της οδού Δημητριάδος που είναι χαρακτηρισμένο ως ήπιας κυκλοφορίας, έναντι του Πάρκου Αγίου Κωνσταντίνου (από Φιλελλήνων έως Περραιβού), πολλά οχήματα αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες, θέτοντας σε κίνδυνο τους πεζούς και τα ΑμεΑ που κινούνται στην περιοχή, με προορισμό την παραλία, το Πάρκο, τον Άγιο Κωνσταντίνο και την Εξωραϊστική. Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα έντονο και παρά την κατάλληλη σήμανση που έχει ήδη τοποθετηθεί, έχει εκλάβει ανησυχητικές διαστάσεις.

Κατόπιν αποτίμησης των υφισταμένων γεωμετρικών και κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών στην περιοχή, η Υπηρεσία προτείνει την υλοποίηση σύγχρονων μέτρων «traffic calming» και συγκεκριμένα τη διαμόρφωση «έξυπνων» υπερυψωμένων πεζοδιαβάσεων προς ανάσχεση της ταχύτητας των οχημάτων και ενίσχυση του επιπέδου οδικής ασφάλειας πεζών στο τμήμα της οδού Δημητριάδος που είναι ήπιας κυκλοφορίας έναντι του Πάρκου Αγίου Κωνσταντίνου (από Φιλελλήνων έως Περραιβού). Οι νέες έξυπνες πεζοδιαβάσεις θα υλοποιηθούν στα σημεία που ήδη υπάρχουν πεζοδιαβάσεις παλαιού τύπου και συγκεκριμένα στις διασταυρώσεις Δημητριάδος με Ι. Καρτάλη, Δημητριάδος με Δεληγιώργη, Δημητριάδος με Κασσαβέτη και Δημητριάδος με Βλαχάβα.

Οι πεζοδιαβάσεις θα διαμορφωθούν υιοθετώντας όλα τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης τεχνολογίας, θα πλαισιώνονται με ειδικό φωτισμό, σχάρες για την απρόσκοπτη απορροή των υδάτων, συστήματα προειδοποίησης φιλικά προς τα ΑμεΑ, πλήρη σήμανση, και θα συντελούν στη διαμόρφωση ενός ενιαίου επιπέδου ασφαλούς και ανεμπόδιστης μετακίνησης.
Επίσης, σύμφωνα με την εισήγηση οι προτεινόμενες ρυθμίσεις:
* Δεν διαταράσσουν την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων και των πεζών και εξυπηρετούν τις ανάγκες ατόμων με αναπηρία (ΑμεA).
* Δεν επηρεάζουν τις υπηρεσίες των μέσων μαζικής μεταφοράς.
* Οι οδοί που προτείνεται να γίνουν οι ανωτέρω παρεμβάσεις δεν ανήκουν στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο ή τις παρακαμπτηρίους οδούς.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το