Τοπικά

Προς αλλαγή συνεργασίας τα πρατήρια Jetoil στη Μαγνησία «Θ»

jetoil

Κανείς στην αγορά καυσίμων δεν εξεπλάγη από την είδηση που «έσκασε» ότι μια από τις πιο ιστορικές εταιρείες του κλάδου η Mamidoil Jetoil των Νίκου και Κυριάκου Μαμιδάκη έκανε αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99. Η εταιρεία που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήλεγχε δίκτυο 600 πρατηρίων και είχε μερίδιο αγοράς της τάξης του 10% στα καύσιμα, με σημαντική παρουσία όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και εκτός των συνόρων με εξαγωγές σε χώρες των Βαλκανίων όπως Σκόπια, Σερβία, Μαυροβούνιο αντιμετώπιζε προβλήματα μέσα στην κρίση τα οποία επιδεινώθηκαν δραματικά πέρυσι. Το «ξήλωμα του πουλόβερ» ξεκίνησε πέρυσι, όταν αποφασίστηκε υπό το βάρος των δυσκολιών που αντιμετώπιζε η εταιρεία, να διακοπεί ο εφοδιασμός του δικτύου της στη Νότια Ελλάδα και τα πρατήρια ξεκίνησαν να τροφοδοτούνται αποκλειστικά από τα διυλιστήρια ή άλλαξαν σήμα. Η εταιρεία κατέβαλε προσπάθειες ώστε να κρατήσει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα και το Ιόνιο, ενώ από τα τέλη του 2015 και τις αρχές της φετινής χρονιάς άρχισε να χάνει με ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς το δίκτυό της.

Χθες έγινε γνωστό από τον π. πρόεδρο του Συλλόγου βενζινοπωλών κ. Τσαβέ ότι τα πρατήρια ιδιωτών που συνεργάζονται στη Μαγνησία με την εταιρεία δεν ξεπερνούν τα δύο και σύντομα θα αλλάξουν συνεργασία. Όπως τόνισε , το κανόνι της Jetoil δεν θα επηρεάσει την τοπική αγορά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το