Τοπικά

Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στο Νότιο Πήλιο

Σειρά δράσεων για την τουριστική προβολή της περιοχής θα υλοποιήσει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου, σύμφωνα με μελέτη που συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία. Το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί ανέρχεται στις 12.000 ευρώ, εκ των οποίων ποσό 2.940 ευρώ θα δοθεί για την αξιοποίηση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, 3.300 ευρώ για διαφημιστικές ενέργειες- δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής και 3.437,42€ για αποτύπωση τουριστικής προσφοράς-ζήτησης και καθορισμού των κύριων αγορών-στόχων του Δήμου Νοτίου Πηλίου- Δημιουργία Τουριστικού site, ενώ ο ΦΠΑ θα ανέλθει σε 2.322,58 ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στην τεχνική μελέτη, «ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Νοτίου Πηλίου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή για το έτος 2020 και η αύξηση της εισροής τουριστών.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής.
Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.
Στόχος της στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος του Πηλίου από μία γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, καθένα από τα οποία θα αντιστοιχούν σε μία ώριμη τουριστική αγορά.
Στοχεύει στην επίτευξη επιπρόσθετων στόχων όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, η ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης στο νησί, η αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών.
Αποδέκτες του προγράμματος Τουριστικής Προβολής του Δήμου Νοτίου Πηλίου είναι το ταξιδιωτικό και καταναλωτικό κοινό (οι δυνητικοί επισκέπτες του Πηλίου από την Ελλάδα και το εξωτερικό).

Αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν κύριο δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης με το κοινό, ενώ έρευνες έχουν αποδείξει πως επηρεάζουν την απόφαση στην επιλογή προορισμού. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνεται η ενδυνάμωση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με επίκεντρο τη σελίδα τουριστικής προβολής του Δήμου στο Facebook και τη διεύρυνση της παρουσίας αυτού και σε άλλα μέσα (Twitter, Instagram).

Διαφημιστικές Ενέργειες
Η δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικών ενεργειών για την προώθηση και προβολή των τουριστικών πόρων του Δήμου Νοτίου Πηλίου καθώς και την προσέλκυση επισκεπτών. Μέσω της παρούσας δράσης επιδιώκεται να διαφημιστεί ο Δήμος Νοτίου Πηλίου ως τουριστικός προορισμός. Ενδεικτικές δράσεις που δύναται να υλοποιηθούν είναι: Διαφήμιση σε τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά μέσα, διαφήμιση στο διαδίκτυο, καταχωρήσεις σε έντυπα με θεματολογία σχετική με τον Τουρισμό, δημοσίευση άρθρων και αφιερωμάτων σχετικά με τον Δήμο Νοτίου Πηλίου ως τουριστικό προορισμό.

Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής
Η παρούσα ενέργεια περιλαμβάνει τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού (video spots), για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, με έμφαση στην παραδοσιακή διατροφή, τα τοπικά προϊόντα ποιότητας (π.χ. ελιά, λάδι, μέλι, κλπ) και την τοπική παραγωγή του Δήμου Νοτίου Πηλίου.

Δημιουργία Τουριστικού site
Δημιουργία Τουριστικού site του Δήμου Νοτίου Πηλίου με συνεχή ανανέωση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση και διαχείρισή του. Η ιστοσελίδα του Δήμου Νοτίου Πηλίου θα πρέπει να έχει λιτό και διαχρονικό εικαστικό, να έχει τα χαρακτηριστικά του responsive design ώστε να διαβάζεται σωστά από όλες τις συσκευές (ηλεκτρονικοί υπολογιστές, tablets, smartphones), να πληροί τις προδιαγραφές του SEO (search engine optimization – βέλτιστη παρουσία στις μηχανές αναζήτησης).

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το