Πρόεδρος του νέου διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας εξελέγη ο Βολιώτης Γιώργος Ξηραδάκης στην τακτική γενική συνέλευση και στις αρχαιρεσίες που διενεργήθηκαν στην Ένωση.
Η Ένωση αριθμεί 200 και πλέον μέλη, τα οποία είναι στελέχη της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον τραπεζικό και εταιρικό χρηματοοικονομικό κλάδο. Η Ένωση διανύει το 20ό έτος της ιστορίας της, αφού ιδρύθηκε το 2003 από τραπεζικά στελέχη της ελληνικής ναυτιλίας, ενώ αργότερα ενισχύθηκε από στελέχη ναυτιλιακών εταιρειών του κλάδου και διεθνών χρηματοοικονομικών και χρηματοπιστωτικών οργανισμών, τα οποία στηρίζουν την ελληνική ναυτιλία. Ύστερα από πρόταση του απερχόμενου Δ.Σ., η συνέλευση ενέκρινε ομόφωνα την ανακήρυξη του απερχόμενου προέδρου κ. Νικολάου Βουγιούκα ως επίτιμου προέδρου, τιμώντας την πολυετή προσφορά του από την ίδρυση της Ένωσης. Στις εκλογές που ακολούθησαν εκλέχθηκαν τα νέα μέλη του Δ.Σ., τα οποία συνήλθαν σε Σώμα υπό την ακόλουθη σύσταση: Γιώργος Ξηραδάκης (XRTC Business Consultants) πρόεδρος, Βασίλης Μαντζαβίνος (Costamare Shipping Company S.A.) αντιπρόεδρος α’, Γιώργος Λάιος (Intermodal Shipbrokers) αντιπρόεδρος β’, Κωνσταντίνος Οικονόμου (Τράπεζα Πειραιώς) γενικός γραμματέας, Κατερίνα Φίτσιου (XRTC Business Consultants) ταμίας, Κωνσταντίνος Ιωάννου (Εθνική Τράπεζα) αν. γεν. γραμματέας, Κρυσταλλία Μαρκάκη (Financial Consultant) μέλος. Αναπληρωματικά μέλη εξελέγησαν οι Ηλίας Δευτεραίος (Neptune Maritime Leasing) και Μαρίνα Τζουτζουράκη (Eshipfinance Maritime Platform). Στη συνέλευση συζητήθηκε η γενικότερη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και οι γεωπολιτικές επιδράσεις στη ναυτιλία. Ο κ. Γ. Ξηραδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η ελληνική ναυτιλία συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη, έχοντας την πλοιοκτησία του 20-25% του παγκόσμιου στόλου, ανάλογα με τον τύπο πλοίου. Η δυνατότητα ανάληψης του ναυτιλιακού κινδύνου από τους Έλληνες πλοιοκτήτες στηρίζεται και ενισχύεται από τον τρόπο χρηματοδότησής του που αποτελεί κύριο μοχλό ανάπτυξη κάθε στόλου. Ο σημαντικός αυτός ρόλος της χρηματοδότησης της ελληνικής ναυτιλίας απαιτεί σταθερή και υψηλή ροή κεφαλαίων τόσο από τον τραπεζικό χώρο, όσο και από άλλες πηγές άντλησης κεφαλαίων. Δυστυχώς τα τελευταία 15 χρόνια παρατηρείται μια συρρίκνωση του αριθμού των ξένων τραπεζών που χρηματοδοτούν τον κλάδο, γεγονός που ουσιαστικά επιδρά και στη μείωση του αριθμού των ναυτιλιακών εταιριών αφενός, αλλά και τραπεζικών στελεχών αφετέρου. Το κενό που δημιουργείται, προσπαθούν να καλύψουν νέες μορφές χρηματοδότησης, που έχουν εμφανιστεί στον κλάδο, όπως είναι οι εταιρίες leasing, τα ιδιωτικά και σε κάποιες περιπτώσεις δημόσια funds, καθώς και τα χρηματιστήρια συμπεριλαμβανομένου πλέον του ΧΑΑ, που όλα μαζί συμπληρώνουν τις χρηματοπιστωτικές ανάγκες της ελληνική ναυτιλίας».