Τοπικά

Πολυεθνικός μπουφές με αλμυρά και γλυκά εδέσματα στο ΕΠΑΛ Αγριάς

Ένας πλούσιος πολυεθνικός μπουφές με λαχταριστά αλμυρά και γλυκά εδέσματα που ανέβλυζαν την πολιτιστική παράδοση της κάθε χώρας στήθηκε χθες το μεσημέρι στο ΕΠΑΛ Αγριάς το οποίο στο πλαίσιο προγράμματος Εράσμους + φιλοξενεί 26 μαθητές και καθηγητές από επτά χώρες.
Το ΕΠΑΛ είναι συντονιστής του προγράμματος Εράσμους που σχετίζεται με τη μυθολογία και \μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη διδασκαλία διαφόρων μαθημάτων.
Οι υπεύθυνες του συγκεκριμένου προγράμματος Εράσμους που υλοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά από το ΕΠΑΛ Αγριάς είναι οι καθηγήτριες κ.κ. Μαρίτα Μπάτσιου και Αναστασία Κουρετζή.

Μαθητές και καθηγητές από την Ισλανδία, τη Φινλανδία, την Πολωνία, τη Λετονία, την Ισπανία και την Ιταλία βρίσκονται αυτές τις ημέρες στην Αγριά με τους ξένους μαθητές να φιλοξενούνται σε σπίτια φοιτούντων του ΕΠΑΛ. Εκτός από δράσεις στο σχολείο θα γίνονται και περιηγήσεις στο βουνό των Κενταύρων, ώστε οι ξένοι να γνωρίσουν ακόμη καλύτερα την τοπική μυθολογία, αλλά και στα Μετέωρα.
Χθες στο Λύκειο υλοποιήθηκαν μαθήματα, όπως μαθηματικά και τέχνη μέσα από τη μυθολογία.
Η κ. Μπάτσιου επισήμανε πως αύριο Πέμπτη μαθητές και καθηγητές θα ακολουθήσουν το μονοπάτι από το πάρκιν των Μηλεών μέχρι τη σπηλιά του Κενταύρου, όπου έχουν μπει πινακίδες δίνοντας πληροφορίες για τον Κένταυρο.

Η χθεσινή μέρα έκλεισε με ένα πολυεθνικό μπουφέ, όπου οι συμμετέχοντες γεύτηκαν ξεχωριστά εδέσματα από επτά χώρες διεισδύοντας παράλληλα στην κουλτούρα του κάθε λαού.
Η καθηγήτρια από τη Φινλανδία κ. Τάινα Λονασκόρπι ανέφερε πως «για να καταλάβουμε την κουλτούρα των άλλων, θα πρέπει να γνωρίζουμε τη δικιά μας, αλλά για να καταλάβουμε τους άλλους ανθρώπους, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε κατανοήσει τη μυθολογία, τα έθιμά τους». Από την πλευρά της η καθηγήτρια κ. Σάνι Μπερνάρ από την Ισπανία σημείωσε πως «το μάθημα μέσα από τη μυθολογία γίνεται πιο ενδιαφέρον για τους μαθητές».
Ο διευθυντής του ΕΠΑΛ Αγριάς κ. Νίκος Μπαμπανίκος επισήμανε πως «μέσα από το πρόγραμμα Εράσμους δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές και τους καθηγητές να γνωρίσουν την κουλτούρα, τον πολιτισμό και τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών βελτιώνοντας παράλληλα τις γλωσσικές δεξιότητες».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το