Τοπικά

Πολύχρωμο σχολείο το 1ο Γυμνάσιο Βόλου «Θ»

toixografies kathigites

Με δύο ξεχωριστές πολύχρωμες τοιχογραφίες έχει εμπλουτιστεί ο χώρος δύο αιθουσών του 1ου Γυμνασίου Βόλου. Εδώ και δεκαπέντε χρόνια στο σχολείο έχει αρχίσει η αισθητική αναβάθμιση του εσωτερικού χώρου του διδακτηρίου μέσα από όμορφες ζωγραφιές που έχουν φιλοτεχνηθεί από τον καθηγητή εικαστικών και ζωγράφο κ. Δημήτρη Αϊβαλιώτη.
Φέτος ο διευθυντής του σχολείου κ. Γιάννης Καραφέρης είχε την ιδέα να επεκταθούν οι ζωγραφιές και στις αίθουσες διδασκαλίας που είναι θεματικές, δηλαδή αποκλειστικά για τα μαθηματικά, τη φυσική, τα αρχαία και τα άλλα μαθήματα. Και όπως τόνισε για τα μαθηματικά επιλέχθηκε ο Ευκλείδης με ένα αρχαίο ρητό.
Επιλέχθηκαν δύο αίθουσες, των μαθηματικών και των αρχαίων. Για μήνες ο κ. Αϊβαλιώτης μαζί με μαθητές, μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου φιλοτεχνούσαν στους τοίχους και το αποτέλεσμα που δημιουργήθηκε ήταν εξαιρετικό. Ο καθηγητής εικαστικών ανέφερε πως εδώ και δεκαπέντε χρόνια έχει αρχίσει μια προσπάθεια για την αισθητική αναβάθμιση του διδακτηρίου. Ζωγραφίστηκαν οι διάδρομοι και πλέον ζωγραφίζονται οι αίθουσες. Το σχολείο έχει 21 αίθουσες και η αρχή έγινε με τις δύο πρώτες.
Ο φιλόλογος κ. Λεωνίδας Χριστοδουλίδης ανέφερε πως συμμετείχε στο πρόγραμμα για το πολύχρωμο σχολείο. Για την αίθουσα των αρχαίων, όπου διδάσκει είπε ότι η τοιχογραφία εικονίζει ένα αρχαίο κίονα, ελιές και ένα ιστιοφόρο, ενώ αναγράφηκαν κάποια από τα δελφικά ρητά. Όπως έλεγε ο Οδυσσέας Ελύτης, αν αποσυνθέσει κανείς την Ελλάδα στα πιο βασικά συστατικά της θα βρει μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα πλοίο. Με αυτά ακόμη και αν η Ελλάδα χαθεί, μπορεί να δημιουργηθεί ξανά.
Η μαθήτρια Μαρία Οικονόμου συμμετείχε με θέρμη στο πρόγραμμα, γιατί της αρέσει να ζωγραφίζει. Μάλιστα δεν συμμετείχε σε δύο εκδρομές του σχολείου μόνο και μόνο για να βρίσκεται στο Γυμνάσιο και να ζωγραφίζει. Η μαθήτρια Ανδριάνα Παρθένη είπε πως είναι ωραίο να αποκτούν χρώμα οι αίθουσες, γιατί ζωντανεύει ο χώρος, γίνεται πιο ελκυστικό στους μαθητές και τους έρχεται ακόμη μεγαλύτερη όρεξη για μάθημα. Η μαθήτρια Ελένη Ντάγκαλου επισήμανε πως στο πρόγραμμα υπήρξε πολύ καλή συνεργασία των καθηγητών με τους μαθητές και οι τελευταίοι το ευχαριστήθηκαν.
Η μαθήτρια Φένια Μαργαρίτη σημείωσε πως το αποτέλεσμα των τοιχογραφιών ήταν πολύ καλό. Τα συναισθήματα των μαθητών αλλάζουν βλέποντας τις ζωγραφιές, οι οποίες θα μείνουν εδώ στο σχολείο και για τις επόμενες γενιές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το