Τοπικά

Πολύ δύσκολο το πρώτο τρίμηνο για την αγορά – Έντονος προβληματισμός στους εμπόρους του Βόλου

Δύσκολο ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2019 για την εμπορική αγορά, η οποία συνέχισε την καθοδική της πτώση ως προς την κατανάλωση. Οι έμποροι ανησυχούν ότι και η φετινή χρονιά θα είναι εξίσου πολύ δύσκολη με το 2018 λόγω της έλλειψης ρευστότητας και της εκλογολογίας και η οποία δεν ενθαρρύνει τα οικονομικά ανοίγματα.
«Η πτώση στην αγοραστική κίνηση έχει ξεκινήσει ουσιαστικά μετά το Πάσχα του 2018 και συνεχίζεται χωρίς κάποια σημάδια ανάκαμψης. Έτσι είχαμε το χειρότερο Φθινόπωρο μέσα στα χρόνια της κρίσης, ακολούθησε η μειωμένη αγοραστική κίνηση στην περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων και είχαμε τον χαμηλότερο τζίρο σε περίοδο χειμερινών εκπτώσεων που έχουμε να θυμόμαστε για την εμπορική αγορά» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος.
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «το 2019 δεν εξελίσσεται καθόλου καλά για τους εμπόρους. Ο απολογισμός της αγοραστικής κίνησης για το πρώτο τρίμηνο είναι αρνητικός και δεν ξέρουμε πώς θα πάνε τα πράγματα από δω και πέρα».

Οι έμποροι μιλούν για μια πτώση του τζίρου από 20-30% σε αυτό το πρώτο τρίμηνο του 2019.
«Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος και γενικά ο Μάρτιος είναι παραδοσιακά ένας μήνας που δεν υπάρχει κινητικότητα. Ερχόμαστε από μια περίοδο εκπτώσεων που διήρκεσαν κοντά στους δύο μήνες. Βέβαια όλο το 2019 είναι άσχημο. Το πρώτο τρίμηνο τα πράγματα ήταν δύσκολα και δεν διορθώνονται τα πράγματα. Υπάρχει έντονη έλλειψη ρευστότητας και ο καταναλωτής δεν μπορεί να προβεί σε αυθόρμητες αγορές. Έτσι, όπως πάνε τα πράγματα, το κλείσιμο του πρώτου εξαμήνου του 2019 θα είναι αρνητικό. Και αυτή η εικόνα είναι πανελλαδική. Προσπαθούμε εντούτοις με διάφορες πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις να αναθερμάνουμε την αγοραστική κίνηση. Αλλά δεν βοηθά και η πολιτεία για να δημιουργήσει αναπτυξιακές πολιτικές».

Ο κ. Οντόπουλος αναφέρθηκε και στην αύξηση του κατώτατου μισθού λέγοντας ότι οι έμποροι εφάρμοσαν το μέτρο χωρίς όμως η κυβέρνηση να προωθήσει τη μείωση της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών.
Στο μεταξύ σε λίγες ημέρες θα μπει σε εφαρμογή η ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας οι χρήστες από το κινητό τους τηλέφωνο θα μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα της αγοράς, τις εκπτώσεις και προσφορές των καταστημάτων και οτιδήποτε άλλο χρειάζονται. Είναι μια καινοτόμα δράση που εκτιμάται ότι θα φέρει ακόμη πιο κοντά τον καταναλωτή με την εμπορική αγορά. Η ψηφιακή εφαρμογή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην εκδήλωση κοπής πίτας των εμπόρων στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το