Τοπικά

“Πλήγμα” η απουσία ενιαίας στρατηγικής στον τουρισμό

makrinitsa me thea volo
Σε δώδεκα ενότητες θα αναπτυχθούν οι δράσεις του δήμου Βόλου για την τουριστική προβολή, ενώ κοινό σχέδιο θα ακολουθηθεί με τους δήμους του Πηλίου, με τον αντιδήμαρχο τουριστικής προβολής κ. Θεοδώρου να τονίζει ότι η πολιτική του τουρισμού πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια, αλλά και ενιαία στρατηγική . Η ενιαία στρατηγική, με ευθύνη του συνόλου των φορέων είναι αυτή που απουσιάζει.

Το Τμήμα Τουρισμού της Διεύθυνσης τοπικής οικονομικής ανάπτυξης του Δήμου Βόλου εκπόνησε το πρόγραμμα δράσης για το 2015, με στόχο την προβολή και προώθηση των τουριστικών χαρακτηριστικών της περιοχής αλλά κυρίως τη δημιουργία συνεργασιών μεταξύ των τοπικών φορέων και των υπολοίπων ΟΤΑ, που διαμορφώνουν έναν κοινό τουριστικό προορισμό.
Για την διαμόρφωση του προγράμματος εξετάστηκαν στοιχεία που αφορούν τις συνήθειες των επισκεπτών. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών σε τοπικό επίπεδο, από την έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών του 2013, προκύπτει ότι στην περίπτωση του Δήμου Βόλου, η κύρια πηγή ενημέρωσης για την περιοχή είναι οι φίλοι και συγγενείς και σε επόμενη θέση το Internet. Βασικότερο κριτήριο επιλογής της περιοχής αναδεικνύεται η Φύση (τοπίο, γενική ομορφιά, κλίμα,..). Ακολουθεί ο συνδυασμός Ήλιος θάλασσα. Σε επόμενη θέση κατατάσσεται το κόστος και η ποικιλία επιλογών. Τέλος, βασική πηγή πληροφόρησης για την οργάνωση του ταξιδιού είναι το internet.

Όλο το σχέδιο για την τουριστική προβολή στη Θεσσαλία που κυκλοφορεί.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το