Τοπικά

Πήρε δύο πτυχία και πάει για τρίτο… ο καθηγητής του 1ου Γυμνασίου Βόλου Δημήτρης Πάτρας

Το κίνητρο είναι η αγάπη για τη γνώση και με αυτό οδηγό ο καθηγητής του 1ου Γυμνασίου Βόλου κ. Δημήτρης Πάτρας παρακολούθησε τα τελευταία δύο χρόνια μαθήματα στο 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και συμμετείχε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις συγκεντρώνοντας 15.950 μόρια.
Στόχος του είναι η εισαγωγή στη Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπως στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, αλλά ακόμη και στο Τμήμα Περιβάλλοντος.

Το πρώτο του πτυχίο ήταν από το Τμήμα γεωλογίας και το δεύτερο από το ΤΕΦΑΑ, ενώ αυτή την περίοδο εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή στη δομική γεωλογία.
Όντας ένας δραστήριος καθηγητής που συμμετέχει στην ομάδα ρομποτικής του σχολείου και σε άλλα προγράμματα, βρήκε το χρόνο για παρακολουθεί κάθε εβδομάδα δώδεκα ώρες μαθημάτων στο σχολείο, καθώς ως κάτοχος απολυτηρίου παρακολουθούσε μόνο τα μαθήματα ειδικότητας. «Η άποψή μου είναι πως πρέπει συνεχώς να επιζητούμε τη γνώση και να εμπλουτίζουμε τους πνευματικούς ορίζοντες. Ειδικά εμείς στον Βόλο που έχουμε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μπορούμε να κάνουμε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα» τόνισε ο κ. Πάτρας και πρόσθεσε πως «για μένα η αγάπη για τη γνώση είναι το βασικό κίνητρο για να συνεχίσω τις σπουδές και να προσπαθώ συνεχώς».

Στις πανελλαδικές εξετάσεις διαιωνίστηκε σε τέσσερα μαθήματα, στα Μαθηματικά, τη Νεοελληνική Γλώσσα, την Οικοδομική και το Αρχιτεκτονικό σχέδιο συγκεντρώνοντας 15.950 μόρια, ενώ αναμένει αύριο και την ανακοίνωση των βαθμών στα ειδικά μαθήματα του γραμμικού και ελεύθερου σχεδίου που εξετάστηκε επίσης.
Ερωτηθείς πως του φάνηκαν τα θέματα και πως προετοιμάστηκε για τις πανελλαδικές εξετάσεις, μας απάντησε πως «στα δύο χρόνια που φοίτησα στο 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας δεν έχασα ούτε μία μέρα μάθημα. Ακόμη και με χιόνια και βροχές, προσπαθούσα να δίνω το «παρών». Μου άρεσαν πολύ τα μαθήματα και ήταν σχετικά με αυτά που διδάσκω στο σχολείο, δηλαδή γεωλογία, φυσική, χημεία, πληροφορική. Αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να ανταποκριθώ στης απαιτήσεις των θεμάτων στις πανελλαδικές».

Για τους στόχους του επισήμανε πως «θέλει να εισαχθεί στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου υπάρχουν διάφορα τμήματα που τον ενδιαφέρουν, με πρώτη την αρχιτεκτονική, άλλα και το Τμήμα Χωροταξίας, Πολιτικών Μηχανικών. Επίσης και το Τμήμα Περιβάλλοντος με ενδιαφέρει. Γενικότερα θα ήθελα να πετύχω σε Τμήμα που να συνδυάζεται και με τα διδακτικά και ερευνητικά μου ενδιαφέροντα».
Ερωτηθείς για την εμπειρία του στο σχολείο, καθώς το πρωί δίδασκε, αλλά το απόγευμα έπαιρνε ο ίδιος τον ρόλο του μαθητή καθήμενος στα θρανία, μας απάντησε «πως οι καθηγητές στο ΕΠΑΛ είναι άψογοι. Γενικά τα ΕΠΑΛ είναι «Μικρά Πολυτεχνεία» με εξαιρετικά εργαστήρια, όπου οι μαθητές αποκτούν γνώσεις σε διάφορα αντικείμενα, όπως στη γεωπληροφορική».

Πως αντέδρασαν οι μαθητές του, όταν τους ενημέρωσε ότι θα έδινε πανελλαδικές εξετάσεις; «Αυτό το είπα στους παλιούς μαθητές μου που έδιναν από το 1ο ΓΕΛ πανελλαδικές εξετάσεις. Με ενθάρρυναν και μου τηλεφωνούσαν στις μέρες των εξετάσεων για να μάθουν πώς έγραψα. Το ίδιο έκαναν και οι μαθητές μου που συμμετέχουν στην ομάδα ρομποτικής».
Πλέον ο ίδιος αναμένει την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής για να μάθει οριστικά σε ποιο Τμήμα εισάγεται.
Ένα ταξίδι στη συνεχή γνώση που ποτέ δεν σταματά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το