Οικονομία

Πιο φθηνά στο ράφι πιο ακριβά στην τσέπη

market

Φθηνότερο κατά 8,5% έως και 28,4% είναι το ελληνικό «καλάθι» με προϊόντα σούπερ μάρκετ σε σχέση με το αντίστοιχο άλλων κρατών – μελών, αν και παραμένει ακριβό για τους Ελληνες, λόγω της μεγάλης μείωσης των εισοδημάτων και της υψηλής ανεργίας.

Σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το κόστος για την αγορά 20 προϊόντων από τις ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανέρχεται στα 42,90 ευρώ.

Το «καλάθι» αυτό, με τα ίδια αγαθά, συγκρίνεται με την Ισπανία και είναι φθηνότερο κατά 8,5%, με τη Γαλλία και είναι πάλι χαμηλότερο κατά 24,07%, και με την Αγγλία, όπου και πάλι ο Ελληνας δαπανά λιγότερα κατά 28,4% χρήματα.

Αναλυτικά στο www.ethnos.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το