Τοπικά

Πεσμένη έως 20% η κίνηση στην εμπορική αγορά του Βόλου παρά τις θερινές εκπτώσεις

Μικρότερη τουλάχιστον έως 20% από πέρυσι είναι φέτος η κατανάλωση στις θερινές εκπτώσεις στην εμπορική αγορά της πόλης, με συνέπεια στους εμπόρους να επικρατεί έντονος προβληματισμός. Ο γενικός απολογισμός μέχρι στιγμής είναι πως τα πράγματα δεν πάνε, όπως θα ήθελαν οι έμποροι και οι θερινές εκπτώσεις έρχονται να συμπληρώσουν ένα συνεχόμενο αρνητικό σπιράλ πτώσης του τζίρου.
Στη μέση της χρονικής διάρκειας των θερινών εκπτώσεων βρίσκεται η εμπορική αγορά. Ήδη έχουν περάσει 25 ημέρες από τότε που ξεκίνησαν οι εκπτώσεις και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις κάποια είδη έχουν ανανεωθεί με τα φθινοπωρινά. Αυτό που τονίζεται από τους εμπόρους ότι φέτος η κίνηση δεν έχει καμία σχέση με πέρυσι που οι θερινές εκπτώσεις πήγαν πολύ καλά και ήταν μια πραγματική «ανάσα» για τους εμπόρους μέσα σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία.

«Βρισκόμαστε στον δεύτερο μήνα των θερινών εκπτώσεων και σταδιακά οδεύουμε προς τη λήξη τους. Κάποιοι κλάδοι ευνοούνται περισσότερο τον Αύγουστο σε σχέση με άλλους μήνες» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος και πρόσθεσε πως «σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει η αγοραστική κίνηση που θα περιμέναμε. Όλο το 2018 μέχρι στιγμής είναι άσχημο και παρότι υπάρχει ακόμη ένας μήνας εκπτώσεων δεν πιστεύουμε ότι θα υπάρξει κάτι πιο πολύ δυνατό ως προς την ενίσχυση του τζίρου, ώστε να κλείσουμε θετικά στις εκπτώσεις. Σίγουρα η φετινή περίοδος των θερινών εκπτώσεων δεν έχει καμία σχέση με πέρυσι, όπου η αγορά είχε δουλέψει καλύτερα».
Μάλιστα ο κ. Οντόπουλος αναφέρθηκε και στην περυσινή συνεισφορά των Ελλήνων και ξένων τουριστών για την τόνωση της αγοράς, κάτι που για φέτος δεν φαίνεται να ισχύει στον αντίστοιχο βαθμό δείχνοντας τη γενικότερη οικονομική αδυναμία.

«Υπάρχει μια μειωμένη κατανάλωση σε όλες τις εκφάνσεις της αγοραστικής δραστηριότητας. Ο Έλληνας καταναλωτής είναι πλέον πιο κουμπωμένος. Κάνει συνεχώς έρευνα αγοράς πριν αγοράσει κάτι, και επιλέγει τα απολύτως απαραίτητα, χωρίς να ξεφεύγει από τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς» τόνισε.
Μάλιστα ο κ. Οντόπουλος άφησε αιχμές και για την ολοκλήρωση της εξαμηνιαίας έρευνας που έχει ξεκινήσει ο εμπορικός σύλλογος Βόλου για την καταγραφή της κίνησης.
Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν, αλλά όπως τόνισε ο ίδιος «κάποιοι συνάδελφοι δεν έχουν κατανοήσει τη σημαντικότητα της έρευνας και πως πρέπει να συνδράμουν άμεσα στην ολοκλήρωσή της. Έχουμε ξεφύγει κάπως από τους χρόνους και περιμένουμε για να ολοκληρωθεί η επεξεργασία των ερωτηματολογίων. Εμείς μοιράσαμε 250 ερωτηματολόγια και προς το παρόν συλλέξαμε 150 ερωτηματολόγια».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το