Τοπικά

«Παίρνει μπροστά» η κατασκευή της ηλεκτροκίνησης Βόλου –Λάρισας

OSE

Στην συνάντηση που έγινε μεταξύ του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και της ΕΡΓ.ΟΣΕ  η ηλεκτροκίνηση – σηματοδότηση ολόκληρης της Θεσσαλίας θα ξεκινήσει με το που αρχίσει το πρόγραμμα Στρατηγικού πλαισίου μεταφορών με το κόστος να είναι πάνω από 5 δις ευρώ. Η δημοπράτηση  του έργου σύμφωνα με τη διοίκηση  θα είναι στο δεύτερο  εξάμηνο του 2015

«Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί ο σιδηροδρομικός άξονας. Με την ολοκλήρωση των έργων το μέλλον στις μεταφορές θα είναι στο σιδηρόδρομο αρκεί η νέα κυβέρνηση να τηρήσει τις προεκλογικές της υποσχέσεις ότι ο σιδηρόδρομος δεν θα ιδιωτικοποιηθεί και θα είναι δημόσιος με κοινωνικό χαρακτήρα», τονίζεται από τον Σύνδεσμο.

Στη γραμμή Βόλου-Λάρισας έχει ξεκινήσει το πρώτο στάδιο αναβάθμισης- ανακαίνισης της γραμμής από τις αρχές Φεβρουαρίου του 2014. Σ΄αυτό το χρονικό διάστημα φάνηκε η μεγάλη διάφορα της γραμμής από τις εργασίες που γίνονται κατά κοινή ομολογία του προσωπικού έλξης και κίνησης που εμπλέκονται στα καθημερινά δρομολόγια.

Στο έργο που γίνεται περιλαμβάνει :

  • Γενική επισκευή του κύριου άξονα της γραμμής λόγο μεγάλης φθοράς.
  • Αντικατάσταση στρωτήρων.
  • Αντικατάσταση σιδηροτροχιών
  • Αντικατάσταση Ι.Δ. με την τοποθέτηση νέων ανταλλακτικών.
  • Εκβάθυνση της γραμμής στο Χ.Σ. 1+290.
  • Συντήρηση όλων των αλλαγών και δεύτερων γραμμών των σταθμών.
  • Εξασφάλιση της γραμμής με πασσάλους σε όλο το μήκος.
  • Κατασκευή υπόστεγου στέγασης των παλαιών ατμομηχανών στ Σ.Σ.Βόλου, καθώς επίσης και τριών Ι.Δ. με υπερύψωση για να επιτευχθεί το αναγκαίο περιτύπωμα της ηλεκτροκίνησης.

Η αναβάθμιση θα συμβάλλει στη μείωση χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ παράλληλα θα ανοίξει το δρόμο για νέες εμπορευματικές συμφωνίες. Συγχρόνως θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.

«Με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να αποτελέσει τον κορμό Εθνικής στρατηγικής συνδυασμένων μεταφορών με πολλαπλά οφέλη τόσο για το σιδηρόδρομο όσο και για τη χώρα» επισημαίνεται.

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το