Τοπικά

Περισσότεροι γυμναστές και καθηγητές πληροφορικής φέτος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας

Τις διδακτικές τους ώρες να αυξάνονται είδαν φέτος οι καθηγητές Πληροφορικής, Φυσικής Αγωγής και ξενόγλωσσων μαθημάτων, με αποτέλεσμα η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας να ζητήσει την πρόσληψη αρκετά περισσότερων αναπληρωτών στις ειδικότητες αυτές σε σχέση με πέρσι.

Ειδικά για τους καθηγητές Πληροφορικής αξίζει να σημειωθεί πως ενώ πέρσι περίσσευαν ώρες από μόνιμους καθηγητές, φέτος ζητήθηκαν και περισσότερες.
Η ενίσχυση του μαθήματος της Πληροφορικής έρχεται σε μια χρονιά που στην καθημερινότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας έχει μπει η διδασκαλία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέτρο διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης που ζούμε.
Βέβαια από την αύξηση των διδακτικών ωρών στις προαναφερθείσες ειδικότητες, από κάπου αλλού αφαιρέθηκαν, όπως από τις ειδικότητες των Νομικών και των Καλλιτεχνικών, των Κοινωνιολόγων.
Το φετινό ωρολόγιο διδακτικό πρόγραμμα προμήνυε αλλαγές και οι καθηγητές Πληροφορικής, οι γυμναστές και οι καθηγητές ξένων γλωσσών μάλλον θα πρέπει να νιώθουν ικανοποιημένοι.
Έτσι στο Λύκειο η Πληροφορική διδασκόταν από δύο ώρες στην Α’ και Β’ Τάξη ως επιλεγόμενο μάθημα και τώρα έγινε βασικό που είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή, ενώ παραμένει το εξάωρο για τους μαθητές της Γ’ Τάξης οι οποίοι έχουν επιλέξει την κατεύθυνση της Οικονομίας και πληροφορικής. Στο Γυμνάσιο το μάθημα της Πληροφορικής πήρε μια επιπλέον ώρα στη Γ’ Τάξη.
Περισσότερες ώρες έχουν στο ωρολόγιό τους και οι γυμναστές, καθώς στη Γ’ Τάξη Λυκείου από μία ώρα που ήταν μέχρι πέρσι, πήρε άλλες δύο ώρες και έφτασε τις τρεις διδακτικές ώρες την εβδομάδα.

Αλλαγές όμως είχαμε και στα μαθήματα των ξένων γλωσσών με επίκεντρο το Λύκειο. Ειδικότερα η Αγγλική Γλώσσα γίνεται βασικό μάθημα και στις τρεις Τάξεις, ενώ μέχρι και πέρσι ήταν επιλεγόμενο μαζί με τα Γαλλικά και τα Ιταλικά. Τα Γαλλικά και τα Ιταλικά παραμένουν και φέτος επιλεγόμενο μάθημα, αλλά δεν έχουν να συναγωνιστούν και τα Αγγλικά.
Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας τονίστηκε πως φέτος προέκυψαν ανάγκες για επιπλέον προσωπικό σε καθηγητές Πληροφορικής, αλλά και Φυσικής Αγωγής εξαιτίας της αύξησης των διδακτικών ωρών που είχαν οι δύο ειδικότητες. «Πέρσι είχαμε καθηγητές πληροφορικής που περίσσευαν και φέτος ζητήσαμε από το υπουργείο Παιδείας να μας τοποθετήσει γύρω στους δεκαπέντε καθηγητές Πληροφορικής, καθώς είχαν αυξηθεί οι ανάγκες. Παρόμοια ανάγκη προέκυψε και για τους γυμναστές, όπου ζητήσαμε τουλάχιστον δέκα αναπληρωτές για να καλύψουν τα κενά, αιτήματα που ικανοποιήθηκαν».
Πάντως είθισται κάθε νέα πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Παιδείας να διαφοροποιεί τμήματα του ωρολόγιου διδακτικού προγράμματος με άλλες ειδικότητες να βγαίνουν κερδισμένες και άλλες χαμένες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το