Τοπικά

“My Perfect Day in Thessaly”- Η καμπάνια της Περιφέρειας με την Coca-Cola

Βουνό ή θάλασσα; Γραφικά χωριά ή σύγχρονα αστικά κέντρα που διατηρούν τη μοναδικότητα τους; Χαλάρωση και ξεκούραση ή δράση; Η Ιδανική Μέρα στη Θεσσαλία περιλαμβάνει τα πάντα και η πολύπλευρη προσωπικότητα της ξετυλίγεται μέσα από την καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly” στο http://thessaly.discovergreece.com/.

Μοιραστείτε σήμερα στο timeline των Social Media το ειδικά σχεδιασμένο campaign microsite της καμπάνιας, προσκαλέστε τους φίλους σας να φτιάξουν την δική τους Τέλεια Μέρα και δώστε τους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις εμπειρίες που προσφέρει απλόχερα η Θεσσαλία!

Η καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly” υλοποιείται στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία», από τη Marketing Greece και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Μέχρι σήμερα, η “My Perfect Day in Thessaly” έχει σημειώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφήνοντας το δυναμικό της ψηφιακό αποτύπωμα:
45.000 επισκέψεις στην αποκλειστική σελίδα της καμπάνιας “My Perfect Day in Thessaly”
320.000 απήχηση (reach) social media
15.000 διαδράσεις (engagement) social media και
13.000 συμμετοχές στον διαγωνισμό της καμπάνιας, ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων για διαγωνισμό
Συνολικά, η προώθηση της Θεσσαλίας στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com έχει καταγράψει 200.000 επισκέψεις στις σελίδες των προορισμών της Θεσσαλίας, 5.000.000 απήχηση (reach) και 300.000 διαδράσεις (engagement) στα social media.

Περίπατοι στην αυθεντική παράδοση της Καρδίτσας, και περιηγήσεις στα Τρίκαλα, την μικρή «Ευρώπη» της Θεσσαλίας. Γεύσεις Ελλάδας στον γοητευτικό Βόλο και το γραφικό Πήλιο. Εικόνες που κόβουν την ανάσα στα θαυμαστά Μετέωρα. Συναρπαστικές διαδρομές στην εντυπωσιακή Λίμνη Πλαστήρα, και στον μυστικό παράδεισο της Θεσσαλίας, την Ελάτη και το Περτούλι. Βουτιές και αξεπέραστο ελληνικό καλοκαίρι στη σαγηνευτική συστάδα των Σποράδων: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος. Ξεκούραση στο διαχρονικό πέρασμα των Τεμπών του μύθου και της ομορφιάς. Χαλάρωση στην αρχόντισσα της Θεσσαλίας, τη Λάρισα.

“Με τη δική σας ενεργή συμμετοχή, η Θεσσαλία μπορεί να ενισχύσει και ενδυναμώσει περαιτέρω την παρουσία της στο digital περιβάλλον. Μεταδώστε τις εικόνες και τις μοναδικές της εμπειρίες. Ενισχύστε το ψηφιακό της αποτύπωμα μέσα από την καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly” και αποκαλύψτε το πολύχρωμο και συναρπαστικό ταξίδι των θεσσαλικών προορισμών.

“Η δράση προβολής υλοποιείται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία. H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ κι η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στα πλαίσια της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας”, σημειώνει η Περιφέρεια.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το