Τοπικά

Πενήντα εκπαιδευτικοί στη Μαγνησία κατέθεσαν αιτήσεις ειδικού σκοπού λόγω κορωνοϊού

Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατάθεση αιτήσεων από εκπαιδευτικούς στη Μαγνησία για να λάβουν την άδεια ειδικού σκοπού, καθώς επειδή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, δεν μπορούν να βρίσκονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας κινδυνεύοντας μήπως κολλήσουν τον ιό εν μέσω πανδημίας.
Συνολικά και στις δύο διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν κατατεθεί μέχρι στιγμής περίπου 50 αιτήσεις και καθώς περνούν οι μέρες αναμένεται να προστεθούν και άλλες από εκπαιδευτικούς που θα θεωρήσουν ότι διατρέχουν κίνδυνο.
Το ενδιαφέρον είναι πως οι αιτήσεις προέρχονται όχι μόνο από τους μόνιμους αλλά και από αναπληρωτές.
Ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος δήλωσε πως «μέχρι στιγμής 35 εκπαιδευτικοί έχουν υποβάλλει αίτηση ειδικού σκοπού, γιατί ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και κινδυνεύουν από τον κορωνοϊό. Από αυτούς οι δεκαπέντε είναι αναπληρωτές και οι 20 μόνιμοι».

Από την πλευρά του ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Χαράλαμπος Σταχτέας τόνισε πως «μέχρι στιγμής δέκα καθηγητές κατέθεσαν αίτηση ειδικού σκοπού και δεν μπορούν να παρευρίσκονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας λόγω του κορωνοϊού. Οι καθηγητές αυτοί προσκόμισαν τα δικαιολογητικά τους στις διευθύνσεις των σχολείων, καταγράφηκαν οι αιτήσεις στο myschool ενώ ενημερωθήκαμε και εμείς ως Διεύθυνση».
Ο κ. Σταχτέας ανέφερε πως για το θέμα υπήρξε χθες τηλεδιάσκεψη με την περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, όπου δόθηκαν οδηγίες για την κάλυψη των κενών αυτών σε πρώτη φάση από νυν εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα σχολεία και σε δεύτερη φάση από τις προσλήψεις αναπληρωτών για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Μάλιστα πρόκειται για προσλήψεις που θα είναι τρίμηνης διάρκειας, μια εξέλιξη που έχει προκαλέσει αντίδραση στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Ο κ. Σταχτέας πρόσθεσε πως υπάρχουν και άλλοι 20 καθηγητές που κατέθεσαν αίτηση, ώστε να μη βρίσκονται στις αίθουσες διδασκαλίας για διάφορους λόγους και να παρέχουν γραμματειακή υποστήριξη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το