Τοπικά

Παρεμβάσεις Χρ. Μπουκώρου για θέματα του Δήμου Βόλου

ΜΠΟΥΚΩΡΟΣ 2

Αναφορές στα Υπουργεία Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας,  Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπουκώρος.

Οι αναφορές απαριθμούν μια σειρά από έργα απαραίτητα για το Δήμο Βόλου, όπως o Περιφερειακός, το Πεδίο του Άρεως, το Πάρκο Αγίου Κωνσταντίνου, η Βαμβακουργία Βόλου, η Οινοπνευματική, οι Πεσσοί στην οδό Αθηνών, το κτήριο της ΑΝΕΜ στην οδό Λαρίσης, η  παράκαμψη Αγριάς και το Ίδρυμα Ανηλίκων στην οδό Αναπαύσεως. Ο βουλευτής ζητά την παραχώρηση των συγκεκριμένων ακινήτων και την ολοκλήρωσή των έργων που εκκρεμούν προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Προβλήματα από λήξη πιστοποίησης των ραδιοβοηθημάτων των Αεροδρομίων

Το ζήτημα της διακοπής των βραδινών πτήσεων λόγω της λήξης πιστοποίησης των ραδιοβοηθημάτων των Αεροδρομιών τονίζει σε ερώτησή του προς τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού ο βουλευτής Μαγνησίας Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Μπουκώρος.

Στην ερώτηση αναφέρονται τα εξής: «Σημαντικά προβλήματα παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα στο χώρο των αερομεταφορών λόγω της μη λειτουργίας των ραδιοβοηθημάτων, γεγονός που οδηγεί στη σταδιακή διακοπή των νυχτερινών πτήσεων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφάλειας τα ραδιοβοηθήματα πρέπει να επιθεωρούνται κάθε οχτώ μήνες. Εντούτοις, το διάστημα αυτό έχει παρέλθει για αρκετά από αυτά με το χρόνο πιστοποίησης να έχει λήξει, δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα στις εναέριες συγκοινωνίες, με κύριο τη διακοπή των βραδινών δρομολογίων. Ήδη το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης έχει προβεί σε αλλαγή δρομολογίων, ακυρώνοντας τα βραδινά. Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται τα αεροδρόμια της Σκιάθου, της Κω, της Σαντορίνης, της Ρόδου και της Αγχιάλου.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας διαθέτει δύο αεροπλάνα ειδικά μετασκευασμένα, ώστε να υλοποιούν ελέγχους για τις ενδείξεις των ραδιοβοηθημάτων. Ωστόσο τα αεροσκάφη αυτά παραμένουν καθηλωμένα, εξαιτίας της οικονομικής ασφυξίας της Υπηρεσίας. Το ένα δεν δύναται να εκτελέσει πτήσεις, διότι δεν έχει προμηθευτεί τα απαραίτητα εγχειρίδια για το 2015, κόστους 35.000 ευρώ, ενώ το άλλο βρίσκεται στη Γερμανία για εξάμηνη συντήρηση, με το κόστος να ανέρχεται στα 70.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και της οφειλής της προηγούμενης συντήρησής του, τον Οκτώβριο του 2014.

Αποτέλεσμα της καταστάσεως αυτής είναι να απειλούνται με διακοπή νυχτερινών δρομολογίων αρκετά αεροδρόμια της χώρας, καθώς οι πτήσεις εκτελούνται χωρίς τη χρήση των ραδιοβοηθημάτων, γεγονός που πλήττει ανεπανόρθωτα τον τουρισμό.

Κατόπιν όλων αυτών,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Πώς προτίθεστε να αντιμετωπίσετε την κατάργηση των βραδινών δρομολογίων λόγω της μη έγκαιρης πιστοποίησης των ραδιοβοηθημάτων, εν όψει της τουριστικής περιόδου;
  2. Υπάρχει το ενδεχόμενο της έγκαιρης αποκατάστασης των ραδιοβοηθημάτων, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αναταραχή στην εύρυθμη λειτουργία των Εθνικών Αεροδρομίων;» καταλήγει η ερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το