Τοπικά

Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ

Μετά την αναφορά που είχε στείλει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας στις 18 Ιανουαρίου προς τους αρμόδιους φορείς και τον τύπο για τα προβλήματα στη ΔΕΥΑΜΒ, η ανεξάρτητη αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και με έγγραφό της ζητά από την επιχείρηση στοιχεία και έγγραφα για το θέμα.

Το έγγραφο που απέστειλε o ” Συνήγορος του Καταναλωτή”

Υπενθυμίζεται ότι η Ένωση Καταναλωτών Βόλου είχε εκδώσει στις 14  Ιανουαρίου ανακοίνωση για τα προβλήματα νερού στο πολεοδομικό συγκρότημα και ζητούμε από τη ΔΕΥΑΜΒ την άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων ύδρευσης.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών:

Τις τελευταίες μέρες η Ένωση Καταναλωτών Βόλου έχει δεχθεί πολλές τηλεφωνικές καταγγελίες από πολίτες – καταναλωτές των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ που αναφέρουν:
– Πολύωρες διακοπές της παροχής νερού σε πολλές συνοικίες του Δήμου Βόλου που φτάνουν τις 16 ώρες το 24ωρο. Εργαζόμενοι κατήγγειλαν ότι το απόγευμα που επιστρέφουν σπίτι τους μέχρι το επόμενο πρωί που ξαναφεύγουν δεν έχουν ούτε μία ώρα νερό.
– Έλλειψη νερού που οφείλονταν σε πάγωμα των σωλήνων προ του μετρητή, που λογικά ανήκει στην ευθύνη της ΔΕΥΑΜΒ. Σε αυτό συνέβαλαν και οι διακοπές του νερού ή όπως εύσχημα ονομάστηκε «η μειωμένη πίεση».
– Προβλήματα στη θέρμανση από τη διακοπή λειτουργίας λεβήτων φυσικού αερίου, εξωτερικού χώρου λόγω παγετού, αλλά και λόγω έλλειψης νερού για συμπλήρωση του εσωτερικού δικτύου κυκλοφορίας νερού στα σώματα.
– Τα τηλέφωνα της επιχείρησης, ειδικά τις πρώτες μέρες, δεν απαντούσαν στις αγωνιώδεις κλήσεις των καταναλωτών που είχαν πρόβλημα.

Οι καταναλωτές – πελάτες της ΔΕΥΑΜΒ δεν έχουν μόνο υποχρεώσεις, όπως να πληρώνουν έγκαιρα τους λογαριασμούς, αλλά και δικαιώματα.
Η πρωτοφανής στέρηση του βασικού αγαθού του νερού για τόσες ημέρες, αποτελεί απαράδεκτο για την εποχή μας φαινόμενο και οδηγεί σε τριτοκοσμικές συνθήκες τα νοικοκυριά.

Οι δικαιολογίες για τις καιρικές συνθήκες, ή τις βρύσες που στάζουν και η μετάθεση των ευθυνών στο Θεό, δεν μπορεί να αποτελούν σοβαρά επιχειρήματα.
Η επιχείρηση θα έπρεπε να έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα. Στη Κοζάνη και τη Φλώρινα με τους -12 βαθμούς, τι κάνουν;
Μετά τις λάθος καταμετρήσεις και τους φουσκωμένους λογαριασμούς το 2016 και τη διοχέτευση λυμάτων στο Παγασητικό λόγω προβλημάτων του βιολογικού καθαρισμού το 2015, τα φετινά προβλήματα δείχνουν μια επιχείρηση σε αποδιοργάνωση.

Οι Βολιώτες, σε σχέση με άλλες περιοχές, πληρώνουν πανάκριβα ένα αγαθό που υπάρχει άφθονο στη φύση, γι’ αυτό απαιτούν από τη ΔΕΥΑΜΒ να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της για συνεχή παροχή καλής ποιότητας νερού.

Καλούμε τη ΔΕΥΑΜΒ
– να αποκαταστήσει σήμερα (7η μέρα των προβλημάτων) με έκτακτο προσωπικό την παροχή νερού σε όλους τους καταναλωτές και τα προβλήματα σε σωληνώσεις και υδρομετρητές.
– να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην έχουμε τα ίδια προβλήματα στην επόμενη κακοκαιρία”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το