Τοπικά

Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού από τρισδιάστατο εκτυπωτή στο 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας

Το 1ο ΕΠΑ.Λ Νέας Ιωνίας Μαγνησίας συμμετέχει στα πλαίσια του ERASMUS ΚΑ2 σε πρόγραμμα με τίτλο «3D Printer, Technology for the Future», διάρκειας 36 μηνών που περιλαμβάνει συνολικά έξι συναντήσεις.
Όπως επισημαίνεται από το 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας «Το περιεχόμενο του είναι ο τρισδιάστατος εκτυπωτής, η τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση. Διαμέσου του προγράμματος το σχολείο μας προμηθεύθηκε ένα τρισδιάστατο εκτυπωτή που χρησιμοποιείται για την παραγωγή εκπαιδευτικών αντικειμένων με σκοπό τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας τεχνικών μαθημάτων διαφόρων ειδικοτήτων( πχ μοντέλο τομής αεροπορικού κινητήρα, τμήματα ανθρώπινου σκελετού, προτομές, αρχιτεκτονικές μακέτες και άλλα.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν πέντε ακόμα οργανισμοί ( Επαγγελματικά σχολεία από Ισπανία, Πολωνία, Γερμανία, Ρουμανία) . Η πρώτη συνάντηση των εταίρων έγινε στη Ρουμανία τον Δεκέμβριο του 2019 η δεύτερη στην Ισπανία το Μάρτιο του 2020 (όπου η Ελλάδα και η Ρουμανία δεν συμμετείχαν λόγω της πανδημίας).
Εξαιτίας της αδυναμίας λόγω COVID -19 να υλοποιηθεί η τρίτη προγραμματισμένη συνάντηση των συνεργαζόμενων οργανισμών με φυσική παρουσία, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2020 με οργανισμό υποδοχής το σχολείο μας, το 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας Μαγνησίας. Οι εκπαιδευτικοί που πήραν μέρος στην τηλεδιάσκεψη αυτή ήταν ο Γιώργος Ραχούτης, η Αθανασία Χατζή και η Μανταλιανού Ασπασία.

Βασικός στόχος ήταν η ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού υλικού με θέμα τον τρισδιάστατο εκτυπωτή, που θα παραχθεί και σε έντυπη μορφή, το οποίο υπό τη μορφή διδασκαλίας με φυσική παρουσία θα δοκιμασθεί με μαθητές στην επόμενη φάση του προγράμματος, που όπως προγραμματίστηκε θα πραγματοποιηθεί στη Πολωνία τον ερχόμενο Απρίλιο. Στη συνάντηση αυτή θα συμμετέχουν και μαθητές από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία.
Βέβαια, η τελική απόφαση της δράσης θα ληφθεί σε ενδιάμεση τηλεδιάσκεψη στα μέσα Μαρτίου, όπου θα εκτιμηθεί από όλους τους εταίρους η δυνατότητα υλοποίησης της.

Παράλληλα έγινε παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έγινε αξιολόγηση της μέχρι τώρα πορείας του προγράμματος και ανταλλαγή πληροφοριών, απόψεων, και προτάσεων για την προετοιμασία του επόμενου βήματος.
Η οργάνωση, η διαχείριση και εφαρμογή της τηλεδιάσκεψης ήταν επιτυχής και αποδοτική, όπως αυτό εκφράστηκε από το σύνολο των εταίρων οργανισμών.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το