Τοπικά

Παράδρομοι της ΠΑΘΕ που οδηγούν σε αδιέξοδο… Χωρίς σήμανση, κίνδυνος τροχαίων ατυχημάτων

Στον 21ο αιώνα βρισκόμαστε και ακόμη υπάρχουν παράδρομοι της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ), που δεν έχουν ολοκληρωθεί, ενώ δεν υπάρχει και η αναγκαία σήμανση, έτσι ώστε να μη θρηνήσουμε θύματα…
Στο ύψος του Μεγ. Μοναστηρίου του Δήμου Κιλελέρ, στα όρια των περιφερειακών ενοτήτων Μαγνησίας και Λάρισας, τόσο στον δεξιό όσο και στον αριστερό παράδρομο της εθνικής οδού, υπάρχει αδιέξοδος… Οι παράδρομοι σταματούν σε συστάδες θάμνων και δένδρων χωρίς σήμανση, με κίνδυνο οι οδηγοί να εκτραπούν από την πορεία τους, ενώ πρέπει να συμβουλευτούν ντόπιους(!), για να οδηγηθούν μέσα από χωματόδρομους, στον δρόμο Στεφανοβικείου-Μεγ. Μοναστηρίου…

Με τη λειτουργία των διοδίων στο Κιλελέρ, πολλοί Βολιώτες που καθημερινά ταξιδεύουν στη Λάρισα πέφτουν «θύματα» αυτής της παγίδας, για την οποία η παραχωρησιούχος εταιρία του τμήματος της ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί, «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», που ρωτήθηκε σχετικά, θεωρεί υπεύθυνη της Πολιτεία και συγκεκριμένα το υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών.
Εκτός όμως των Βολιωτών «θύματα» αυτής της αμέλειας και αδιαφορίας πέφτουν καθημερινά και δεκάδες άλλοι οδηγοί, ακόμη και αλλοδαποί, που επιλέγουν τους παράδρομους της ΠΑΘΕ, προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή διοδίων. Μάλιστα τις προάλλες Βολιώτης οδηγός ήταν μάρτυρας παρ’ ολίγον τροχαίου ατυχήματος, όταν Βούλγαρος οδηγός κυριολεκτικά σταμάτησε λίγα μόλις μέτρα πριν τα δένδρα και την μπάρα στο αδιέξοδο του παράδρομου μεταξύ Κιλελέρ-Μεγ. Μοναστηρίου στην κατεύθυνση προς Βόλο.

Χωρίς σήμανση που να δείχνει αδιέξοδο, χωρίς διαγράμμιση στον δρόμο, οι οδηγοί καλούνται να γίνουν μάντεις και να ακολουθήσουν είτε έναν χωματόδρομο και να εξέλθουν στον δρόμο Στεφανοβικείου-Μεγ. Μοναστηρίου, είτε να διέλθουν κάτω από την ισόπεδη διάβαση της ΠΑΘΕ, να περάσουν στον παράδρομο προς Λάρισα και εφόσον πάλι είναι μάντεις, να ακολουθήσουν ένα δρομάκι, για να εξέλθουν πάλι στον δρόμο Στεφανοβικείου-Μεγ. Μοναστηρίου.
Φαίνεται πως η Θεσσαλία και η Μαγνησία ειδικότερα έχουν δύο παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες: Να έχουν δρόμο που διέρχεται μέσα από Χιονοδρομικό Κέντρο και να έχουν παράδρομους στην εθνική οδό που δεν οδηγούν πουθενά, αλλά είναι αδιέξοδοι…

Εκπρόσωπος της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» που ρωτήθηκε σχετικά, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν έχει δικαιοδοσία στους παράδρομους, που είναι δικαιοδοσία του υπουργείου Υποδομών. Από τη μια δηλαδή η παραχωρησιούχος εταιρεία συνεχίζει να κατασκευάζει παράπλευρους σταθμούς διοδίων, υλοποιώντας προφανώς τη σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό κράτος, από την άλλη ωστόσο το ελληνικό κράτος δεν ολοκληρώνει τους παράδρομους της ΠΑΘΕ, για όσους οδηγούς ΙΧ θέλουν να τους χρησιμοποιούν, αποφεύγοντας την καταβολή διοδίων.
Η υπόθεση με τους δύο παράδρομους της ΠΑΘΕ, που οδηγούν σε αδιέξοδο, χωρίς σήμανση, πρέπει να απασχολήσει τόσο την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Κιλελέρ, όσο και τη δικαιοσύνη, καθώς υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το