Τοπικά

Παράδοση επιτυχιών στα μαθηματικά έχει το 5ο Γυμνάσιο Βόλου – Νέες διακρίσεις φέτος από μαθητές του σχολείου 

Παράδοση επιτυχιών διαμορφώνει το 5ο Γυμνάσιο Βόλου πλέον στα μαθηματικά μέσα από τις επιτυχίες των μαθητών και στον φετινό διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Η διεύθυνση και οι καθηγητές του σχολείου ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς προσφέροντάς τους τις απαιτούμενες γνώσεις.
Φέτος από τους έξι μαθητές Β’ και Γ’ Τάξης Γυμνασίου που από τη Μαγνησία πέρασαν στην τρίτη φάση τον «Αρχιμήδη», οι τέσσερις, Ανδρέας Ρασβάνης, Ευστάθιος Σταθαράκος, Σπύρος Καλλίας και Αντώνης Σολδάτος, προέρχονται από το 5ο Γυμνάσιο Βόλου.

Επίσης από τους 59 μαθητές Α’ Τάξης Γυμνασίου της Μαγνησίας που ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη δεύτερη φάση του τοπικού διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, οι έξι προέρχονται επίσης από το 5ο Γυμνάσιο Βόλου. Ο Ανδρέας Ρασβάνης της Β’ Τάξης ανέφερε πως «από μικρή ηλικία μου άρεσαν τα μαθηματικά και να λύνω προβλήματα».
Από την πλευρά του ο Στάθης Σταθαράκος τόνισε πως «ήταν μια πολύ καλή εμπειρία η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό. Τα θέματα στον «Ευκλείδη» ήταν μέτριας δυσκολίας. Τα μαθηματικά είναι ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα».

Παίρνοντας τον λόγο ο Αντώνης Σολδάτος ανέφερε πως «από το δημοτικό συμμετέχω στους διαγωνισμούς των μαθηματικών. Οι διαγωνισμοί είναι και μια πρόκληση για να δοκιμάσουμε κάτι πιο δύσκολο από αυτό που μαθαίνουμε στο σχολείο».
«Βάσει των αποτελεσμάτων το 5ο Γυμνάσιο Βόλου διαμορφώνει μια παράδοση επιτυχιών στα μαθηματικά. Βέβαια εμείς ενθαρρύνουμε τους μαθητές να συμμετέχουν σε όλους τους διαγωνισμούς» τόνισε η διευθύντρια κ. Καίτη Γαρυφάλλου.
Από την Α’ Τάξη Γυμνασίου διακρίθηκαν οι εξής: Σεβαστιανή Κωνσταντινίδη, Φιλίτσα Ασπρούδη, Ευαγγελία Ζαφειριάδη, Αλέξανδρος Γιαντσής, Βασίλης Καραφέρης και Νίκος Αποστολόπουλος.

Η Φιλίτσα Ασπρούδη ανέφερε πως «ήταν πολύ όμορφη η εμπειρία του διαγωνισμού και τα θέματα ήταν αντιμετωπίσιμα».
Από την πλευρά της η Σεβαστιανή Κωνσταντινίδη επισήμανε πως «τα μαθηματικά μου αρέσουν, γιατί μπορείς να σκέπτεσαι και να περνάς τον χρόνο σου δημιουργικά λύνοντας ασκήσεις και γρίφους. Και βέβαια είναι από τα αγαπημένα μου μαθήματα».
Η Ευαγγελία Ζαφειριάδη είπε πως «στον διαγωνισμό της άρεσαν περισσότερο τα προβλήματα, όπου έπρεπε να σκεφθεί κανείς πολύ για να βρει την απάντηση. Έπρεπε να προβληματιστεί κάποιος».

Ο Νίκος Αποστολόπουλος σημείωσε πως «τα μαθηματικά είναι το αγαπημένο μου μάθημα. Και ο διαγωνισμός με την πίεση που προκαλεί για να λύσεις τις ασκήσεις, προσφέρει τη δυνατότητα για να προετοιμαζόμαστε για αντίστοιχες καταστάσεις στα διαγωνίσματα και τεστ του σχολείου».
Ο Αλέξανδρος Γιαντσής επισήμανε πως «αποφάσισα να συμμετάσχω στο διαγωνισμό, γιατί μου αρέσει να σκέπτομαι και να λύνω ασκήσεις».
Από την πλευρά του ο Βασίλης Καραφέρης τόνισε πως «τα θέματα στη δεύτερη φάση ήταν πιο εύκολα από τα αντίστοιχα της πρώτης φάσης».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το