Τοπικά

«Πανωλεθρία» στα Ειδικά Μαθήματα για το 80% των υποψηφίων στα ΕΠΑΛ

«Πάτωσαν» οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ σε τρία Ειδικά Μαθήματα στα οποία διαγωνίστηκαν σημειώνοντας πολύ χαμηλές επιδόσεις, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας σχεδόν το 80% έπιασε μέχρι τη βάση στην Αρμονία με 8 από τους 24 συνολικά που διαγωνίστηκαν απ’ όλη την Ελλάδα να μην ξεπερνά το 5. Αναλυτικά 11 υποψήφιοι με ποσοστό 45,83% σημείωσαν από 5 μέχρι 10, δύο υποψήφιοι με ποσοστό 8,33% έπιασαν από 10 μέχρι 12, άλλοι δύο από 12 μέχρι 15, ένας από 15 μέχρι 18 (4,17%), ενώ δεν υπήρξε κάποιος που να αριστεύσει (18-20).

Στο Γραμμικό Σχέδιο σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του υπουργείου το 53,02% των υποψήφιων έγραψε από 0-10 (114 από τους συνολικά 215), με τους 61 να μην καταφέρνουν να ξεπεράσουν το 5 με ποσοστό 28,37%, ενώ μόλις δύο κατάφεραν να αριστεύσουν (18-20).
Μεγάλη «σφαγή» υπήρξε και στο μάθημα των Αγγλικών με τους 695 από τους συνολικά 1.030 υποψήφιους να μην καταφέρνουν να ξεπεράσουν τη βάση με το ποσοστό να φτάνει στο 67,48%.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 31,17% και συγκεκριμένα 321 υποψήφιοι έγραψαν μέχρι 5, τη στιγμή που αρίστευσαν μόλις 4 άτομα με το ποσοστό να ανέρχεται στο 0,39%.
Στον αντίποδα αρκετά καλά τα πήγαν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν στο Ελεύθερο Σχέδιο, καθώς από 10 μέχρι 20 έγραψαν 187 με το ποσοστό να ανέρχεται στο 83,86%.
Παράλληλα και στα Γερμανικά σημειώθηκαν αξιόλογες επιδόσεις, αφού από τους 15 υποψήφιους μόλις οι 4 έγραψαν κάτω από τη βάση, ενώ υπήρξαν τρεις που έφτασαν στο άριστα (18-20).

«Μαύρα χάλια» στη Μουσική Αντίληψη
Πολύ κακή όμως ήταν η επίδοση των υποψηφίων των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ στο ειδικό μάθημα της Μουσικής Αντίληψης και Γνώσης, αφού από τους 758 που διαγωνίστηκαν οι 569 έγραψαν μέχρι 10, ενώ οι 164 δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν το 5 (ποσοστό 21,64%).
Αυτοί που πήραν από 15 μέχρι και 18 ήταν μόλις 12 (1,58%), και είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως δεν υπήρξε ούτε ένας που να αριστεύσει.
Εντελώς διαφορετική όμως είναι η εικόνα στο μάθημα της Μουσικής Εκτέλεσης και Ερμηνείας, μιας και οι αριστούχοι ήταν 310 από τους 741 που διαγωνίστηκαν (ποσοστό 41,84%), ενώ αυτοί που δεν τα πήγαν καλά έφτασαν μόλις τους 59, με ποσοστό 7,96%.

«Δυνατότεροι» οι υποψήφιοι των ΓΕΛ
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου σαφώς πιο βελτιωμένες σε σχέση με αυτούς των ΕΠΑΛ ήταν οι επιδόσεις των υποψηφίων των Γενικών Λυκείων, καθώς αυτοί που δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τη βάση να αποτελούν τη σαφή μειοψηφία.
Συγκεκριμένα στο Ελεύθερο Σχέδιο μόλις 62 από τους 1.340 υποψηφίους έγραψαν κάτω από τη βάση μέχρι 10 (ποσοστό 4,63%), στο Γραμμικό Σχέδιο το ποσοστό ανήλθε στο 17,82% (234 από τους 1.313 υποψήφιους.
Μεγαλύτερη ήταν η αποτυχία που σημειώθηκε στα Αγγλικά, αφού 5.310 υποψήφιοι από τους συνολικά 16.892 έφτασαν μόνο μέχρι τη βάση με ποσοστό 31,43%.
Στο μάθημα των Γαλλικών 82 από τους 681 υποψήφιους τα πήγαν άσχημα (12,04%), ενώ στα Γερμανικά 80 από τους 748 έγραψαν μέχρι 10 (ποσοστό 10,70%). Στα Ιταλικά 55 από τους 276 υποψήφιους έγραψαν από 0 μέχρι 10, με ποσοστό 19,93%. Στα Ισπανικά από τους 144 διαγωνιζόμενους οι 23 έγραψαν κάτω από τη βάση μέχρι 10 (ποσοστό 15,97%). Η χειρότερη επίδοση των υποψηφίων σημειώθηκε στο μάθημα της Αρμονίας, αφού από τους 529 οι 191 κινήθηκαν κάτω από τη βάση (ποσοστό 36,11%).
Τέλος στο μάθημα του Ελέγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων από τους 518 υποψήφιους μόλις οι 56 δεν ξεπέρασαν το 10 με ποσοστό 10,81%.
Στο παραπάνω μάθημα παρατηρήθηκαν οι περισσότεροι αριστούχοι, καθώς 115 με ποσοστό 22,20% έπιασαν από 18 μέχρι και 20, με τα Ιταλικά να έρχονται δεύτερα στη κούρσα με ποσοστό 21,38% και 59 υποψηφίους.
Στα Αγγλικά παρατηρήθηκε το μικρότερο ποσοστό αριστούχων, μιας και μόλις 217 από τους 16.892 υποψήφιους έγραψε από 18-20 (1,28%).

Πόσοι εξετάστηκαν από τη Μαγνησία
Υπενθυμίζεται πως 513 ήταν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν σε κάποιο Ειδικό Μάθημα από τη Μαγνησία με τους περισσότερους να επιλέγουν τα Αγγλικά (375 άτομα). Στο Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο εξετάστηκαν 42 υποψήφιοι, 19 στα Γερμανικά και τα Γαλλικά, 11 στα Ιταλικά, 5 στα Ισπανικά, 28 στην Αρμονία και στον Έλεγχο Μουσικών Ικανοτήτων και 33 στη Μουσική Ερμηνεία και τη Μουσική Αντίληψη και Γνώση.

Ρεπορτάζ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το