Τοπικά

Πανελλήνιο βραβείο για την κλιματική αλλαγή για το Δημοτικό Σχολείο Σέσκλου

Πανελλήνιο βραβείο για την κλιματική αλλαγή απέσπασε το Δημοτικό Σχολείο Σέσκλου με τους μαθητές να κατασκευάζουν μικρά ρομπότ, ακόμη και αυτοκίνητα, στέλνοντας μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Ως έπαθλο για τη βράβευσή του το Σχολείο θα λάβει έναν διαδραστικό πίνακα. Ο πανελλήνιος διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε από τον φορέα bravo school και από το Δημοτικό Σχολείο Σέσκλου ενεργοποιήθηκαν εννιά μαθητές της περυσινής Δ’ Τάξης και φετινής Ε’ Τάξης με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κ. Ευαγγελίας Ανδρεάδου η οποία είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών στις τεχνολογίες.
Η ίδια τόνισε πως «το πρόγραμμά μας δημιουργήθηκε για να εκπαιδεύσει τους μαθητές μας ηλικίας 7-11 ετών ως άτομα εξοπλισμένα για την οικοδόμηση και την προστασία ενός βιώσιμου κόσμου, να προσελκύσει την προσοχή τους στην εκμάθηση θετικών επιστημών και μαθημάτων μηχανικής και να τους παρακινήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Στο πρόγραμμά μας, στόχος είναι οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον κόσμο μας, να αναπτύξουν λύσεις για το πρόβλημα αυτό με τις τεχνολογικές και μηχανολογικές τους δεξιότητες, να δημιουργήσουν σχέδια με το lego wedo 2.0, ένα εκπαιδευτικό εργαλείο, και να ενεργοποιήσουν τα σχέδιά τους αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες κωδικοποίησης.
Οι μαθητές μας κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, συνεργάστηκαν στο etwinning πρόγραμμα με άλλα 4 ευρωπαϊκά σχολεία, στο θέμα του Robomaker που αφορά στη δράση σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Δέχθηκαν σχετικά ερεθίσματα για στοχασμό. Συζήτησαν μεταξύ τους και συναποφάσισαν μαζί με τους εταίρους μας, να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν λύσεις που θα βοηθήσουν στην υιοθέτηση  πιο φιλικών επιλογών όσον αφορά στην επιλογή ενεργειακών αποθεμάτων, στη διατήρηση της βιοποικιλότητας, στην ανακύκλωση στη ζωή μας.
Σε σχέση με τις τρεις ενότητες, που αποφασίστηκε να ασχοληθούν οι μαθητές, κατασκεύασαν κατόπιν συμφωνίας, ως τελικό προιόν, ένα wind car, αφού αποφάσισαν ότι το αυτοκίνητο δαπανά μεγάλο μέρος των ενεργειακών πηγών.
Για τη διατήρηση της ζωής των ζώων και των φυτών αποφάσισαν ότι η μέλισσα θα πρέπει να διατηρηθεί οπωσδήποτε και κατασκεύασαν μια μέλισσα και καλεί τις ελεύθερες μέλισσες να έρθουν να βρουν τροφή, η οποία αλληλεπιδρά με τους μαθητές μέσω αισθητήρων.
Τέλος κατασκευάστηκε ένα όχημα το οποίο μπορεί και κινείται στον εγγύτερο βυθό της πόλης τους και συλλέγει τα απορρίμματα που έχουν καταλήξει εκεί. Επίσης είναι εφοδιασμένο με αισθητήρες και αυτοματισμούς».
Το Δημοτικό Σχολείο Σέσκλου είναι εξαθέσιο με 61 μαθητές.
Ο διευθυντής του δημοτικού κ. Αντώνης Κοκκάλας ανέφερε πως «παρότι είμαστε ένα μικρό περιφερειακό σχολείο, εντούτοις καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε μέσα από την ομαδικότητα, τη συνεργατικότητα και την καινοτομία να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Και είμαστε περήφανοι, γιατί τα τελευταία χρόνια έχουμε πρωτιές μέσα από τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών, σε πανελλήνιους εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το