Τοπικά

Πανελλήνιες διακρίσεις μαθητών του 1ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας στην ποίηση και στο διήγημα

Σημαντικές επιτυχίες στον 11ο λογοτεχνικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τον Μορφωτικό Όμιλο Πετρούπολης είχε το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, καθώς τέσσερις μαθητές και μαθήτριες κατάφεραν και διακρίθηκαν λαμβάνοντας έπαινο και βραβεία τόσο στο διήγημα όσο και στην ποίηση.

Οι μικροί λογοτέχνες με ενδιαφέρουσες αναφορές και στην προσφυγιά, καθότι διαβιούν σε μια περιοχή με έντονη προσφυγική παράδοση, ενθουσίασαν τους υπεύθυνους αξιολογητές του διαγωνισμού με τη φρεσκάδα των σκέψεών τους, τις ευαισθησίες τους, τα πρωτότυπα σενάριά τους αλλά και τον τρόπο γραψίματος.
Οι τέσσερις μαθήτριες που διακρίθηκαν, ήταν οι Αναστασία Γαλάτου και Ελένη-Νικολέτα Σκοτεινιώτη με Β’ βραβείο στο διήγημα, ο Ραφαήλ Σουλτάνης με Α’ έπαινο στο διήγημα και η Άννα Παρδάλη με Γ’ βραβείο στην ποίηση.
Οι μαθητές για την επιτυχία τους είχαν την καθοδήγηση και έμπνευση των δύο φιλολόγων του σχολείου κ.κ. Βασιλικής Γεράκα και Κυριακής Προσσαέως.

«Οι μαθητές μας συμμετείχαν στον 11ο λογοτεχνικό διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Μορφωτικός Όμιλος Πετρούπολης και είχαμε τέσσερις διακρίσεις στο διήγημα και την ποίηση. Το μήνυμα είναι ότι πρέπει να προσπαθούμε, να συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς στο πλαίσιο και της καλύτερης εμβάθυνσης της σχέσης μας με τα λογοτεχνικά έργα. Ο λογοτεχνικός διαγωνισμός ήταν το κίνητρο για τους μαθητές μας για να δείξουν την αγάπη τους για τη λογοτεχνία» τόνισαν οι δύο καθηγήτριες.

Η μαθήτρια της Α’ Τάξης Γυμνασίου Ελένη-Νικολέτα Σκοτεινιώτη έγραψε ένα αντιπολεμικό διήγημα που αναφέρεται σε δύο παιδιά πρόσφυγες που ήρθαν στην Ελλάδα από τη Συρία.
Η ίδια δήλωσε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη με όλα όσα περνούν οι πρόσφυγες για να έχουν μια καλύτερη ζωή. Η μαθήτρια συμμετείχε και σε άλλους διαγωνισμούς έχοντας επίσης διακρίσεις.

Η μαθήτρια της Γ’ Τάξης Γυμνασίου Άννα Παρδάλη έλαβε το Γ’ βραβείο στο ποίημα. «Το περιεχόμενο του ποιήματος αναφερόταν στην προσφυγιά και στις συνθήκες που ζουν οι πρόσφυγες, όταν έρχονται στην Ελλάδα, αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Η λογοτεχνία μου αρέσει και συνήθως γράφω μικρά διηγήματα».
Παίρνοντας τον λόγο η μαθήτρια Αναστασία Γαλάτου που έλαβε το Β’ βραβείο στο διήγημα, τόνισε πως το διήγημά είχε τίτλο «παγίδα θανάτου» και το περιεχόμενο ήταν θρίλερ. «Μου αρέσουν οι αστυνομικές και οι ρομαντικές ταινίες, αλλά και τα θρίλερ. Ήταν το πρώτο μου βραβείο και νιώθω πολύ χαρούμενη. Παράλληλα είχαμε και τη στήριξη των καθηγητριών μας. Θέλω να συνεχίσω να γράφω διηγήματα και σχετικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό, θα ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο με την ψυχολογία».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το