Τα θέματα στα Μαθηματικά ΕΠΑΛ ήταν σωστά διατυπωμένα με σαφείς εκφωνήσεις. Οι ασκήσεις παρουσίαζαν κλιμακούμενη δυσκολία χωρίς ιδιαίτερες παγίδες.
Το θέμα Α ήταν αναμενόμενο ως προς τα ζητούμενα θεωρίας, ενώ το θέμα Β περιείχε βασικές έννοιες διαφορικού λογισμού.
Το θέμα Γ ήταν θέμα στατιστικής, όπως συνηθίζεται, χωρίς όμως να δίνεται κάποιος στατιστικός πίνακας ή να ζητείται από τους μαθητές να σχεδιάσουν κάποιον πίνακα από μόνοι τους. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε ωστόσο το ερώτημα Γ4.
Το θέμα Δ ήταν μαθηματικό πρόβλημα με όχι ιδιαίτερο επίπεδο δυσκολίας.
Θέματα – Απαντήσεις
https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2024/
Ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε από την επιχείρηση SWEETS DISTRIBUTION ROSHEN ΜΟΝ.ΕΠΕ ότι, έχει προβεί σε ανάκληση…
Πέντε νέα ενημερωτικά βίντεο, που παρουσιάζουν τα βασικά στοιχεία και τη φιλοσοφία των δράσεων που…
Το φάντασμα της εσωστρέφειας πλανάται πάνω από το κτίριο της Χαριλάου Τρικούπη με αφορμή την…
Συνάντηση με κλιμάκιο της Προοδευτικής Αγροτικής Κίνησης (ΠΑΚ) Θεσσαλίας, είχε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης…
Στο πλαίσιο συμμετοχής του 10ου Γυμνασίου Βόλου στην περιβαλλοντική δράση «Οικολογικά Σχολεία» και μέσα από…
«Δεν πρόκειται να χαριστούμε σε κανέναν και σε τίποτα και η έρευνα θα φτάσει μέχρι…