Τοπικά

«Ουρές» για παράπονα στη ΔΕΥΑΜΒ

Λογαριασμοί που έχουν λήξει πολλές ημέρες νωρίτερα από την παραλαβή τους, λογαριασμοί που δεν φτάνουν ποτέ στην ώρα τους με αποτέλεσμα να «διπλώνουν» και εκατοντάδες παράπονα καταναλωτών να «πνίγουν» τη ΔΕΥΑΜΒ.
Αυτή είναι η εικόνα που συνθέτει το σκηνικό στη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης του Βόλου, με τις επιλογές της διοίκησης για εξωτερικές εργολαβίες.
Ο εργολάβος διεμήνυσε στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο πως θα διαθέσει έναν δικό του υπάλληλο να δέχεται τα παράπονα των καταναλωτών, εντός της ΔΕΥΑΜΒ. Αυτό θα συμβεί για να αποσυμφορηθούν οι υπάλληλοι που δέχονται τις διαμαρτυρίες από τα δικά του λάθη.

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων αλλά και ο κ. Πατσιαντάς είχαν καταψηφίσει την ανάθεση σε εργολάβο της εμφακέλωσης και διανομής των λογαριασμών καθώς ήδη υπήρχαν παράπονα από προηγούμενη συνεργασία με την επιχείρηση. Όπως ανέφεραν υπάλληλοι της επιχείρησης που δέχονται συνεχώς παράπονα, οι καταναλωτές σχηματίζουν ουρές για παράπονα.
Επιπλέον στη χθεσινή συνεδρίαση κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε και ο ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την υπηρεσία Λήψης ενδείξεων υδρομέτρων καταναλωτών της ΔΕΥΑΜΒ, προϋπολογισμού 120.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων ζήτησε να γίνει επανασχεδιασμός της λειτουργίας κάποιων τμημάτων για τη βελτίωση των εξόδων της επιχείρησης, ιδιαίτερα σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο καθώς η Επιχείρηση με απόφαση της διοίκησης θα συνεργαστεί επίσης με εργολάβο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το