Τοπικά

Oυρά στη ΔΕΗ Βόλου για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών ηλεκτρικού ρεύματος

Συνεχίστηκαν και χθες στη ΔΕΗ Βόλου οι ουρές από Βολιώτες και όχι μόνο για να εξυπηρετηθούν, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία. Η ουρά είχε σχηματιστεί από πολύ νωρίς και προτού ανοίξει η πόρτα της ΔΕΗ, κάτι που συνέβη και προχθές. Η πλειοψηφία των πελατών προς εξυπηρέτηση ήταν για ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών ηλεκτρικού ρεύματος και νέα συμβόλαια για σπίτια ή διαμερίσματα που νοικιάζονται αυτή την περίοδο από φοιτητές.
Χαρακτηριστικό αποτελεί το γεγονός ότι περίπου στις 11 το πρωί χθες το νούμερο εξυπηρέτησης πελατών στο ταμπλό προτεραιότητας αναβόσβηνε στο 30, όταν περίμεναν υπομονετικά δεκάδες άτομα για να εξυπηρετηθούν.

Άτομο που συνάντησε χθες το πρωί η «Θ» στην ουρά, τόνισε ότι είναι η δεύτερη ημέρα που προσέρχεται για προσωπική του υπόθεση στη ΔΕΗ Βόλου. «Ήρθα και χθες (σ.σ. προχθές), αλλά δεν κατάφερα να εξυπηρετηθώ και αναγκάστηκα να προσέλθω και δεύτερη ημέρα» σημείωσε.
Πάντως αρκετά ήταν και τα άτομα που περίμεναν για να διακανονίσουν τις οφειλές τους, αφού ενημερώθηκαν είτε με επιστολές, είτε με έγγραφα από δικηγορικά γραφεία των Αθηνών, είτε ακόμα και με εξώδικα και υπό τον φόβο διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος προσέρχονταν για ρύθμιση.
Δεκάδες είναι και οι περιπτώσεις πελατών αυτήν την περίοδο που προσέρχονται στη ΔΕΗ για νέα συμβόλαια. Αφορούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε φοιτητές που νοίκιασαν σπίτια ή διαμερίσματα και πρέπει να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να πάρουν το ρεύμα στο όνομά τους.
Πάντως σε μία εποχή που εκατοντάδες Βολιώτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τους λογαριασμούς και το ηλεκτρικό ρεύμα, οι υπάλληλοι κρίνονται λίγοι για να εξυπηρετήσουν τόσο μεγάλο όγκο πελατών.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το